15 Reacties

3 weken geleden

Geen idee of je hem om mag bouwen. Wat wij wel nu doen is tummy time in de reiswieg. Kussen er in waar ze op kan leunen. Dan kan ze in ieder geval lekker om haar heen kijken en ook nog eens haar trainen:)

3 weken geleden

Wij hebben hem omgebouwd en nu een onwijs blije dochter. Meestal doen we hem wel op de ligstand nog.

3 weken geleden

Wij hadden hem opgebouwd, maar ZL lag niet comfortabel tussen die riempjes. Zonder was ook geen optie, daar kan onze wagen niet platgenoeg voor

3 weken geleden

Hier van de week omgebouwd, past ook amper nog in de bak en vind daar ook niks meer aan. Vind het zelf ook wel gezelliger zo, probeer hem er niet te lang in te laten liggen aangezien advies pas vanaf 6 maand is maar het ziet er op het oog gewoon comfortabel uit.

3 weken geleden

Ik zit er ook aan te denken aangezien hij er bijna niet meer in past maar ben even vergeten hoe het bij de eerste ging haha... het heeft vooral met het rugje te maken toch? Dat ze dan de steun minder hebben? Sowieso natuurlijk pas zit stand als hij kan zitten maar onze joolz heeft 3 standen: lig, ertussen in en zitten. Wellicht kan lig stand en tussenstand wel gewoon maar twijfel dus ivm de rug

3 weken geleden

Mag gewoon ombouwen zolang je de wagen glooiend zet. Consultatiebureaus zijn er ook oké mee. Krijg je gewoon een wipstoel effect waar niks mis mee is.

3 weken geleden

Lopen jullie daar dan ook bijvoorbeeld al een uur mee? Wij wandelen veel maar vraag me af of dit niet slecht is zo lang in die houding

3 weken geleden

En kan de maxi cosi op de wagen? Wij doen eigenlijk vanaf het begin al de maxi cosi als kinderwagen, omdat mijn zoontje niet wilde liggen ivm reflux. Maar dat gaat nog steeds prima en hij vindt het heerlijk om om zich heen te kijken. En dan toch meer steun met zitten. Uiteraard ook niet te lang!

3 weken geleden

Reactie op Miracle2025

Hier van de week omgebouwd, past ook amper nog in de bak en vind daar ook n ...
Welke wagen heb je?

3 weken geleden

Ik zit hier ook over te twijfelen. Wij hebben een Bugaboo Fox 3, die kan wel helemaal plat. Iemand toevallig ervaring met deze omgebouwd? Bij mijn eerste deden we het pas bij 7 maanden want die vond wandelen heerlijk. Maar ik weet ff niet meer hoe plat ie kan en of het wijsheid is nu met een 4 maanden oude baby... Wij kunnen op dit moment namelijk de deur niet uit met haar. Ze begint soms al te krijsen in de voortuin, en soms pas na 10 minuten. Die bakwagen vindt ze echt hel ofzo. (Er is geen sprake van fysieke klachten verder, dus het is mij echt een compleet raadsel. Is het verveling? Het gemis van nabijheid? Geen idee maar ik word er goed ziek van om elke wandeling ten minste 10 minuten gekrijs aan te horen en praktisch naar huis te moeten rennen ipv lopen 😞..)

3 weken geleden

Reactie op Marikiki

Welke wagen heb je?
Maxi cosi plaza plus

2 weken geleden

Reactie op Kiimi

Ik zit hier ook over te twijfelen. Wij hebben een Bugaboo Fox 3, die kan we ...
Ik heb onder het matrasje in de wieg een dekentje dubbelgevouwen (dikker aan hoofdkant en die loopt dan af onder het lichaam door zeg maar, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Hierdoor ligt hij nog iets schuiner (het matrasje zelf is ook al van dik naar dunner voor reflux). En nu vind hij ineens de wieg wel leuk. Ik denk dat hij nu meer kan zien en het dan leuker vindt… wie weet doet het wat.

5 dagen geleden

Wij hebben onze bugaboo cameleon laatst omgebouwd Merkte dat de kleine de wagen niet meer leuk vond en ongeduldig werd. Of t tummy time was of gewoon liggen. Hij wilde zitten Dus hebben m omgebouwd Meestal ligt die plat Af en toe stukjes op standje 2 Of als we ergens op bezoek tijn zodat die erbij „zit“ Of je hem nou „rond“ vasthoud of de stokke new born opzet stuk zet, vind die houding bij alle 3 gelijk Dus vind t wel prima zo Scheelt ook zoveel plek in de kofferbak🤣

5 dagen geleden

Onze zoon vond het verschrikkelijk in de bak omdat hij weinig zag en het werd daarin ook veel te warm toen de temperaturen hoog waren. Hij huilde dan alleen maar vanwege het broeikas effect. Toen de fysio gesproken met wie we al een afspraak hadden en zij zei dat als de kinderwagen erg plat kan en hij niet in elkaar zakt het prima kan! Twee weken geleden omgebouwd en hij is hartstikke blij 😄