52 Reacties

2 maanden geleden

Hi ik ben uit venlo maar ik loop via radboud in Nijmegen 😊gefeliciteerd !! Hoe voel je je ?ik ben op 4.02 uitgerekend en al echo gehad morgen nog eentje blijft spannend

2 maanden geleden

Ik woon in wijchen!! 26 feb ongeveer uitgerekend. 1e echo nog niet gepland.

2 maanden geleden

Reactie op angelina1995

Ik woon in wijchen!! 26 feb ongeveer uitgerekend. 1e echo nog niet gepland ...
Ik woon ook in Wijchen :)

2 maanden geleden

Ik woon in Wijchen. En heb ook op 10 juli mijn eerste echo. Rond 18-02-2025 uitgerekend! :)

2 maanden geleden

Reactie op joannagre

Hi ik ben uit venlo maar ik loop via radboud in Nijmegen 😊gefeliciteerd !! ...
Oeh spannend! Een reden dat je bij het Radboudt loopt? Ik ga daar mijn medische echo’s ook doen. Wat moe en spanning op m’n borsten verder voel ik me goed!

2 maanden geleden

Ja leuk Wijchen! Daar kom ik ook nog wel eens. Spannend beide

2 maanden geleden

Reactie op jitte2

Oeh spannend! Een reden dat je bij het Radboudt loopt? Ik ga daar mijn medi ...
Ik had helaas 2 miskramen gehad dus nu via radboud met progesteron behandeling daroom en hele fijne ziekenhuis goede aandacht communiceren ze top en hebben handige app!

2 maanden geleden

Reactie op joannagre

Ik had helaas 2 miskramen gehad dus nu via radboud met progesteron behandel ...
Ja ik heb ook enkel fijne ervaringen in het Radboud. Wel fijn dat je nu wat meer echo’s krijgt! Spannend blijft het toch, maar morgen ben je dan ogv 8 weken?

2 maanden geleden

Ik woon ook in wijchen. Rond 6 februari uitgerekend

2 maanden geleden

Ik woon in Deest! Tussen Druten en Beuningen in. Nu 5+1 week!

2 maanden geleden

Hier Arnhem! Volgens eigen berekening 19 februari uitgerekend en 9 juli mijn eerste echo 😇

2 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Hier Arnhem! Volgens eigen berekening 19 februari uitgerekend en 9 juli m ...
Ik omgeving Arnhem

2 maanden geleden

Reactie op jitte2

Ja ik heb ook enkel fijne ervaringen in het Radboud. Wel fijn dat je nu wat ...
Ik ben nu 8 weken idd 😊spannend is het zeker!

2 maanden geleden

Hier Nijmegen! Vrijdag ontdekt dat ik zwanger ben :) 15 juli de 8 weken echo, superspannend! Mijn laatste zwangerschap had ik helaas een miskraam….

2 maanden geleden

Leuk een wat kleiner groepje😊 Woon in Arnhem en nu 6 wk en 2 dg zwanger van ons tweede kindje (Beau is bijna 2 jr). Ben medisch en loop in het RadboudUMC. Volgende week waarschijnlijk de eerste echo😊 (heel spannend!)

2 maanden geleden

Ik woon in Druten 😊 volgens mijn berekening vandaag 7+5 (6-2 uitgerekend). As donderdag de eerste echo, heb er vertrouwen in maar toch ook wel weer spannend! Voel me wel goed

2 maanden geleden

Ik woon in Nijmegen en ben rond 24 februari uitgerekend. Ben via het Rijnstate zwanger geworden met behulp van een donor en hormoonondersteuning. De eerste ronde hormonen prikken was meteen raak! We waren ruim een jaar bezig, maar er waren heel lange wachtlijsten, dus de weg tussen kinderwens en zwangerschap was vijf jaar. Dit wordt ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Ik kom uit boxmeer en ben 22 februari uitgerekend

2 maanden geleden

Reactie op sannnne97

Ik woon in Druten 😊 volgens mijn berekening vandaag 7+5 (6-2 uitgerekend). ...
Hoe was je eerste echo? En voor de rest hebben jullie deze week een echo staan ?

2 maanden geleden

Reactie op Anna_88

Ik kom uit boxmeer en ben 22 februari uitgerekend
Ik kom ook uit boxmeer