6 Reacties
23 dagen geleden
Jep hier ook,
Ben nu sinds 7 weken (nu 24) 5,5 kilo kwijt. Nu moet ik wel zeggen dat ik obesitas heb, dus ik heb de reserves nog zegmaar 😅😅
Vanochtend bij de verloskundige geweest, zolang ik ontbijt/lunch/diner doe is het goed, en moet nu proberen tussendoor nog iets van fruit of yoghurt erbij te nemen.
Heb zelf geen last van misselijkheid, maar heb gewoon totaaal geen eetlust 😅 dus eet minder dan voor mijn zwangerschap, en daardoor val ik wat af 😅
Buik begint wel te groeien en de kleine doet het super, dus ook hier maakte ze zich geen zorgen. Ik blijf mezelf gewoon iedere week wegen, en als ik me toch zorgen maak neem ik gewoon weer contact met ze op 😄
22 dagen geleden
Reactie op Samensterk2024
Schildklier al laten checken? Die van mij werkte namelijk te snel
Ja, dat is gelukkig in orde. Vind het zelf niet prettig om af te vallen, maar vandaag van de verloskundige de bevestiging gekregen dat de baby 'neemt' wat ze nodig heeft en hier niet onder lijdt. Ik krijg wel voor de zekerheid een groeiecho rond de 29/30 weken.
21 dagen geleden
Herkenbaar! Zit zelf nu (24 weken) nog steeds 6 kg onder m’n “startgewicht”. Vind het zelf ook geen fijn gevoel, dat als je een keer in de week op de weegschaal staat en geen enkel verschil ziet. Voelt toch alsof je de kleine niet kan geven wat ‘ie nodig heeft, ook al zegt iedereen dat ze echt pakken wat ze nodig hebben.
Ben nu sinds een week of 4 aan de nutridrinks (bijvoeding zeg maar), maar dat maakt ook geen verschil helaas 😅
Controles van de baby zijn gelukkig steeds goed en hij groeit voor zover de vk kan zien prima. Met 30 en 34 weken extra groeiecho’s dus het blijft even spannend… 🤞🏻
21 dagen geleden
Hier 4 kilo onder het startgewicht met 26 weken. In het ziekenhuis maken ze zich er geen zorgen om, de kleine groeit netjes, groei van de baarmoeder loopt zelfs wat voor op schema.
Bij mijn 2e ben ik 9 kilo afgevallen voordat er wat aan kwam en hij is met 36+6 helemaal gezond met ruim 3,5 kilo ter wereld gekomen 😊
21 dagen geleden
Ik bleef rond het gewicht van voor mijn zwangerschap hangen en ik was ook ietsje afgevallen dus met behulp van de diëtiste ben ik nu wat aangekomen in gewicht vooral extra tussendoortjes gegeten en kleinere maaltijden over de dag verdeeld ,nu wordt mijn buik steeds zichtbaarder dankzij het gewicht wat ik aangekomen ben