10 Reacties

7 dagen geleden

Bandenpijn? Is het over nu? Ik heb daar zelf vaak stekende pijn.

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Bandenpijn? Is het over nu? Ik heb daar zelf vaak stekende pijn.
Voelde anders dan wat ik eerder dacht te ervaren als bandenpijn, was veel intenser en feller. Is halverwege de nacht weggetrokken, nu is rechtsonder nog steeds enorm gevoelig.

7 dagen geleden

Hoe lang ben je zwanger? Kan het geen indalen zijn?

7 dagen geleden

Reactie op Kuskus

Hoe lang ben je zwanger? Kan het geen indalen zijn?
Morgen 26 weken, hoop dat de kleine nog niet daarmee begonnen is 🫣

7 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Morgen 26 weken, hoop dat de kleine nog niet daarmee begonnen is 🫣
Oh, nee indd! Dat zou wel vroeg zijn maar volgens mij wil dat nog niet zeggen dat je bevalling er aan komt. Misschien gewoon teveel gedaan gisteren?

7 dagen geleden

Kan het geen blaasontsteking zijn?

7 dagen geleden

Reactie op Fier

Kan het geen blaasontsteking zijn?
Verwacht het eerlijk gezegd niet. De baby ligt/drukt nu sinds een week minder op mn blaas waardoor ik merk dat ik ook (eindelijk) minder vaak hoef te plassen en dan ook niet voor niets ga. Voor de rest ook helemaal geen andere klachten

7 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Verwacht het eerlijk gezegd niet. De baby ligt/drukt nu sinds een week mind ...
Tijdens een zwangerschap kan je ook 0 klachten hebben van een blaasontsteking. Dus dat hoeft niet per se iets te zeggen. Wil niet zeggen dat je het sowieso wel hebt natuurlijk, maar kan wellicht de moeite waard zijn om te laten checken?

7 dagen geleden

Heb ik ook, eerlijk gezegd vrij regelmatig. Het doet dan in mijn gehele onderbuik pijn en ook laag. Het voelt zeurend, soms krampend, nooit echt met steken of “typische” bandenpijn, maar ik ga er altijd vanuit dat dit mijn bekken en banden zijn en fysio bevestigd het ook vaak. Als ze dan een oefening doet of me ergens aanraakt word diezelfde pijn getriggerd

7 dagen geleden

Reactie op Fier

Tijdens een zwangerschap kan je ook 0 klachten hebben van een blaasontsteki ...
100% eens! Ik heb tijdens vorige zwangerschap en deze in totaal 3 keer een blaasontsteking gehad en op harde buiken na had ik 0,0 klachten verder. Je kunt dat gratis laten testen dus dat kan nooit kwaad!