12 Reacties

4 maanden geleden

Mijn borsten zijn ook niet gelijk. Mijn rechter geeft het minste melk, kolf er ook enorm moeilijk uit, soms komt er geen druppel (baby krijgt er wel melk uit). Mijn linker geeft veel melk en heeft een sterk toeschietreflex. Je ziet ook alle aders veel sterker naar die borst gaan en hij zit sneller vol en hard. Hij is ook groter en hangt zelf iets naar omlaag (馃槩). Ik deed even geleden een topje aan zonder bh omdat ik het gewoon even vlug wilde passen. Je zag zo hard dat mijn tepels niet op dezelfde hoogte zitten 馃槅. Ze zijn wel alweer wat kleiner dan na de bevalling en het verschil is aat minder, maar zeker nog niet zoals het vroeger was haha. In een bh zie je het gelukkig niet (tenzij soms als ik enkel links gaf en mijn borsten eerder melk geven dan mijn baby wil drinkem, dan valt het ook in bh best wel erg op 馃き Ooit geven we geen borsrvoeding meer en trekt het wel weer bij denk ik? Ik vrees dat je er niet zoveel aan kan doen?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mijn borsten zijn ook niet gelijk. Mijn rechter geeft het minste melk, kolf ...
Is bij jou de borst die minder melk geeft de kleinere borst? Bij mij is degene die niet vaak gebruikt word haha juist de grotere.. ik hoop inderdaad dat het weg trekt als we geen borstvoeding meer geef, bij mij valt het namelijk ook met een bh op 馃ゲ

4 maanden geleden

Reactie op Newmom12345

Is bij jou de borst die minder melk geeft de kleinere borst? Bij mij is deg ...
Geven*

4 maanden geleden

Reactie op Newmom12345

Is bij jou de borst die minder melk geeft de kleinere borst? Bij mij is deg ...
De "melkloze" borst is de kleine inderdaad, maar ik leg haar op de gok evenveel aan beide borsten aan. Alleen met kolven heb ik weinig aan mijn rechterborst en wordt die dus soort van overgeslaan.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

De "melkloze" borst is de kleine inderdaad, maar ik leg haar op de gok even ...
Aah oke, bij mij is het andersom haha het lijkt alsof hij de rechter continu niet leeg krijgt. Ik denk dat ik de consultatiebureau zal bellen om te kijken of zij tips hebben. Ben namelijk bang dat het zo blijft..

4 maanden geleden

Ik ben fulltime kolver en ik ben ook zo scheef als iets hahaha mijn rechterborst zal echt wel een cup groter zijn hahah

4 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Ik ben fulltime kolver en ik ben ook zo scheef als iets hahaha mijn rechter ...
Jaa same hoe doe je dat met de juiste bh maat, ik draag nu alleen topjes maar dat zorgt ervoor dat het erger word denk ik aangezien ik niet de juiste ondersteuning krijg op deze manier.. maar zal nu inderdaad letterlijk 2 verschillende cupmaten hebben dus weet niet zo goed wat ik daar mee moet doen qua bh

4 maanden geleden

Ik heb zelf nooit borstvoeding gegeven en mijn borsten (die al niet heel groot waren) zijn kleiner als v贸贸r de zwangerschap en de tepels zitten niet helemaal gelijk kwa hoogte. Dus niet om je te ontmoedingen, maar het kan dus zomaar zijn dat ze ongelijk/anders blijven. Om je ook geen valse hoop te geven.

4 maanden geleden

Reactie op LV00

Ik heb zelf nooit borstvoeding gegeven en mijn borsten (die al niet heel gr ...
Ps. En dan bedoel ik sinds voor de zwangerschap van mijn zoontje 2,5 jaar geleden. Ook geen borsvoeding bij hem gegeven. Ik ga er dus niet vanuit dat dit nog gaat rechttrekken馃檲

4 maanden geleden

Bij mijn eerste had dit periodiek heel sterk, het wisselde wel om de paar maanden af welke favoriet was en daardoor meer ging produceren. Ik heb haar drie jaar gevoed en met het tweede jaar was het alweer recht getrokken nu bij de tweede is er nog geen voorkeur en daardoor ook niet veel verschil.

4 maanden geleden

Ik heb bij mijn dochter 17 maanden borstvoeding gegeven en toen ik stopt waren mijn borsten van een volle cup B voor de zwangerschap naar AA gegaan. Ik geef nu weer borstvoeding aan mijn zoontje en heb nu cup C maar ik verwacht niet dat dat zo blijft helaas. Hou er dus rekening mee dat je borsten veranderen maar dat hoeft niet natuurlijk.