14 Reacties
één maand geleden
Ik heb bevallen als een baas. Je leert veel over geboorteproces, opkomen voor jezelf en veel voorkomende complicaties. Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en afwisselend tekst en video.
één maand geleden
Ik doe samen met mijn man de geboorte academie, vinden wij ook heel fijn!
één maand geleden
Reactie op kathelijne1999
Krijg je bij deze cursus ook ademhalingstechnieken en manieren om ‘controle’ te houden?
één maand geleden
Reactie op alissy8901
Krijg je bij deze cursus ook ademhalingstechnieken en manieren om ‘controle ...
Jaa zeker, vind hem ook heel uitgebreid! Zitten ook allemaal modules in over bortstvoeding en de kraamtijd
één maand geleden
Reactie op kathelijne1999
Ja die doe ik ook, heel fijn! Ik wilde eerder Bevallen als een Baas doen. Maar ik vind eigenlijk dat zij vooral tegen alles aan schopt en je met name leert waar je allemaal “nee” op kan zeggen bij wat je word geadviseerd/voorgesteld rondom je bevalling. Dat is niet wat ik zocht. Geboorte academie is echt uitgebreid en feitelijke informatie zonder verdere oordelen.
één maand geleden
Wij volgen samen de cursus van Dubbel Zen, heel blij mee! En een deel via de verzekering terug gekregen ivm dat ze een verloskundige is.
Wat ik ook leuk vind is dat je in een appgroep zit met vrouwen die rond dezelfde periode gaan bevallen(maar dit hoeft niet).
één maand geleden
Reactie op Dnaz
Nice! Krijg je ook ademhalingstechnieken? Hoeveel heb je betaald?
Hij kost 224 euro . Er waren ook ademhaling technieken. Ook heeft ze om de zoveel tijd een live gedeelte waarbij je alles kunt vragen. Ik heb een dochter van november vorig jaar dus toen heb ik hem gevolgd en nu volg ik the next birth guide. Ze legt heel fijn alle stappen van de bevalling uit en heeft ook veel beval houdingen.