2 Reacties

3 dagen geleden

Ik kan niet helemaal uit je verhaal opmaken wat voor contract je hebt (tijdelijk/vast/leer werk overeenkomst?), maar ik zou nu in ieder geval niet het zomaar opzeggen, want dan heb je straks geen zwangerschapsuitkering of recht op we en dat is niet een fijne situatie om in te zitten. Als je een contract van 24 uur hebt, horen ze dat in te plannen, als ze dat niet kunnen is het hun probleem en horen ze je die uren gewoon uit te betalen toch? Als je niet blij met deze plek bent, is het zeker wel een optie om verder te kijken, maar daarvoor hoef je niet je huidige baan al op te zeggen. In de zorg moet het geen probleem zijn om werk te vinden lijkt mij toch?

3 dagen geleden

Ik zou je niet aanraden nu aan je werkgever te laten weten dat je voornemens bent om een andere baan te zoeken. Je weet niet zeker of dit lukt, en wellicht zit je dan straks zonder zwangerschaps verlof uitkering. Je kan altijd tijdens je verlof straks gaan solliciteren en dan laten weten dat je stopt. Schuif het gewoon even door naar volgend jaar. Ohja en inderdaad ook belangrijk, wat voor contract je hebt. Daar moet je ook even rekening mee houden.