13 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb het ook. Weet ook niet zo goed wat ik eraan moet doen. Als ik ook maar een beetje gestresst ben dan voel ik al helemaal hartkloppingen 🥲

25 dagen geleden

Ik herken het ook, helaas. Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad en helaas nu weer. Bij mij vorige zwangerschap werd het op den duur zo erg dat ik echte paniekaanvallen kreeg uiteindelijk. Ik heb me toen professioneel laten helpen en had veel aan meditatie. Dat probeer ik nu weer op te nemen. Na de geboorte van mijn zoontje was het ook zo weer weg. Ik denk dus dat het hormoongerelateerd is...

24 dagen geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Ik heb het ook. Weet ook niet zo goed wat ik eraan moet doen. Als ik ook ma ...
Super vervelend :(

24 dagen geleden

Reactie op Oscarlien

Ik herken het ook, helaas. Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap ook ...
Ja dat denk ik ook dat het aan de hormonen ligt. Soms voel ik letterlijk en figuurlijk de onrust door mijn lijf circuleren. Ook bij mij was het na de geboorte van mijn kind vrijwel direct verdwenen. Ik hoop dat het niet de hele zwangerschap zo blijft.

24 dagen geleden

Helaas heb ik het ook en soms ook die warmte aanvallen. Ik zit momenteel in Turkije dus ik kan m’n lol op als het weer gebeurt :( ik heb wel een verleden met angst- en paniekaanvallen en weet dat het door de hormonen van de zwangerschap kan verergeren. Het eerste trimester was bij mij ook echt een hel, af en toe was ik echt zo wazig en onrustig in mijn hoofd, merkte lichamelijk toen nog niets maar mentaal vond ik het heeel zwaar. Nu 14wk en het is wel iets beter, maar het is nog steeds een mentale struggle met veel piekeren en angsten. Ik heb hiervoor volgende week een afspraak bij de pop poli. Dan heb ik wat psychisch vangnet tijdens de zwangerschap en bevalling!

24 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Helaas heb ik het ook en soms ook die warmte aanvallen. Ik zit momenteel in ...
Oh daar is het natuurlijk nog een stuk warmer! Vervelend zeg. Het gevoel is ook zo lastig te omschrijven dus ik heb soms het gevoel dat men je niet begrijpt als je probeert uit te leggen waar je last van hebt. Ik ervaar op momenten eigenlijk alles als ‘stikkend en benauwend’.

24 dagen geleden

Ik heb dat bij hormoon schommelingen. Weet dan geen blijf met mijzelf

23 dagen geleden

Reactie op Grietj

Ik heb dat bij hormoon schommelingen. Weet dan geen blijf met mijzelf
Gewoon niet te doen die hormonen. Ik wist niet dat die zulke erge impact op je leven kunnen hebben

23 dagen geleden

Heb onrustige benen ook zo vervelend Die hormonen doen wat met ons 🤣

23 dagen geleden

Reactie op bonnie1988

Heb onrustige benen ook zo vervelend Die hormonen doen wat met ons 🤣
Oh hier helpt magnesium wel echt heel goed tegen. Ik weet niet of je dat al gebruikt? Wel eerst even overleggen hoeveel jij persoonlijk ervan mag slikken (dagelijks of om de dag etc.) bij mezelf merkte ik al verschil binnen enkele dagen gebruik.

23 dagen geleden

Reactie op Feather7

Oh daar is het natuurlijk nog een stuk warmer! Vervelend zeg. Het gevoel is ...
Ik denk altijd maar zo. Het zijn echt de hormonen en verder is er niets met mij aan de hand, en het hoort er gewoon bij. Want in de overgang krijg je ook van die hitte aanvallen, en dat komt ook door een hormoonverandering, en in de overgang vinden we het allemaal doodnormaal dat je het ineens bloedheet krijgt 😅

23 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Ik denk altijd maar zo. Het zijn echt de hormonen en verder is er niets met ...
Ja die opvliegers schijnen ook vreselijk te wezen. Het is op dit moment gewoon een combinatie van alles bij elkaar. Ook die onrust erbij. Volhouden maar

23 dagen geleden

Reactie op Feather7

Ja die opvliegers schijnen ook vreselijk te wezen. Het is op dit moment gew ...
Het is ook veel om te bevatten. We worden ineens moeder. Als je je hart er over wilt luchten mag je me altijd berichten.