5 Reacties

2 weken geleden

Misschien even langs de osteopaat, het kan zijn omdat alles vast zit dat ze daardoor onrustig slaapt.

2 weken geleden

Ik zou even langs de manueel therapeut of osteopaat gaan afhankelijk van je verzekering.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Overprikkeling en gênante momenten

In deze aflevering vertelt jeugdarts Lucy je alles over overprikkeling bij je baby. Hoe herken en voorkom je dit? Verder lachen we om gênante momenten en bespreken we hoelang je baby idealiter bij jou op de kamer slaapt.

2 weken geleden

Daar zijn we inmiddels inderdaad al 2x geweest...

2 weken geleden

Hi, wat vervelend en super vermoeiend! Wij hadden hier ook mee te maken afgelopen week (zoon nu 4.5 week oud en tot 3 weken ging het prima). Wij denken nu na een hoop proberen en bezoekje aan osteopaat dat het bij hem komt door reflux en de last die hij daarvan heeft als hij door de dag heen te veel plat ligt. Dat icm veel aankomen, veel bv en natuurlijk de grote ontwikkelingen in zijn lijfje bracht ons in een neerwaardse spiraal. Vanaf gisteren houden we hem rechter op, wat zorgde dat hij vannacht langer kon doorslapen in de co sleeper. Vandaag heb ik hem in een draagdoek tegen me aan. Hij slaapt ook nu meer en langer en geeft minder terug. Misschien speelt zoiets bij jullie ook? Als dat zou kunnen is de reflux info op de la leche website interessant vind ik (ook als je kv geeft). Liefs en sterkte!

2 weken geleden

Krijgt ze voldoende voeding? Ik heb geleerd dat met het hoofdje draaien een manier is om aan te geven dat ze honger hebben, gezien ze de speen zoveel zuigt is dat misschien iets om te proberen? Verder klinkt het ook alsof ze heel veel krampjes heeft. Tussen 6-8 weken is dat op zijn top, gemiddeld dan, misschien heeft jouw kindje nu de piek ervan. Geef je fles of borstvoeding? Anders zou je eventueel bij fles nog andere voeding kunnen proberen