11 Reacties

6 dagen geleden

Is die harde buik niet je kindje zelf? Daarnet was de mijne ook vrolijk aannhet bewegen en zat er een bult op 1 kant van mijn buik. Is de baby die daar kag bij mij. Voelt je hele buik gespannen en strak of enkel die plek?

6 dagen geleden

Harde buiken hoort er echt bij , ik heb dit ook vanaf 26 weken .. nu 29 weken. Verloskundige zegt dat dit oefenweeën zijn , zo lang je die harde buiken niet 5/6 keer in het uur is hoef je je dus geen zorgen te maken. En dag bewegen word gewoon steeds meer, je kleintje heeft steeds iets minder ruimte waardoor je echt elke beweging en schepjes duidelijker gaat voelen. Zelfs bij mij is het soms nog erg wisselend per dag, maar over het algemeen een druk mannetje in mijn buik 👶🏻🩵

6 dagen geleden

Is heel normaal en hoort erbij je baby wordt groter en sterker

5 dagen geleden

Hi, update van een behoorlijke rollercoaster.. Gisteravond toch de verloskundige maar gebeld omdat de harde buiken niet weggingen en ik me geen houding meer wist te geven. Toen ze kwam schrok ze en zei dat dit toch eigenlijk wel weeën waren. Ontsluiting gecheckt en die was een ruime centimeter. Met de ambulance naar het ziekenhuis en direct aan de weeënremmers en longrijpers gekoppeld. Gelukkig bleken m’n vliezen nog intact en voelde de kleine zich ook prima qua hartslag. Nu bedrust en aan de weeënremmers die gelukkig goed aan lijken te slaan! 🤞🏻 Lig aan de CTG, voor de controles maar de gynaecoloog is optimistisch dat het voorlopig niet gaat doorzetten gelukkig. Elke dag dat ie blijft zitten is er één 🥰

5 dagen geleden

Reactie op Emely92

Hi, update van een behoorlijke rollercoaster.. Gisteravond toch de verlosk ...
Oh heftig. Kwamen de harde buiken dan regelmatig zoals weeën?

4 dagen geleden

Reactie op Emely92

Jeetje, wat moet dat schrikken zijn geweest. Goed dat je toch je vk hebt gebeld en dat er meteen actie is ondernomen. Gaat het nog steeds goed met je?

4 dagen geleden

Reactie op Emely92

Oh man, dat is schrikken… goed dat je hebt gecheckt. Nu de rust bewaren, mentaal als fysiek..

4 dagen geleden

Reactie op Emely92

Ach jeetje dit is echt schrikken zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik denk aan je 🌺

4 dagen geleden

Reactie op Emely92

Ooh wat schrikken! Goed rust houden nu en ik duim mee dat ie nog even lekker warm blijft zitten 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Emely92

Hoe gaat het nu?