23 Reacties

3 dagen geleden

Ik geef pap aangemaakt met kunstvoeding. Biologische 8 maanden pap van de ah.

3 dagen geleden

Hier wat Griekse yoghurt met fruit, een halve boterham of een bananen pannekoekje. M’n zoontje is niet dol op pap, het enige dat hij weigert 😅
Wij doen havermout met pindakaas en wat fruit erdoor. Dat gaat erin als zoete koek

3 dagen geleden

Lees even mee.. moet vpor ons koemelk en lactosevrij zijn. Mss doe ik nog ideeen op 😆

3 dagen geleden

Ik doe meestal geprakte banaan met een beetje havermout met heet water zacht gemaakt en dan een lepeltje pindakaas. Of met ander fruit. En soms afgewisseld met bananenpannenkoekjes, yoghurt of boterham met geprakt fruit.

3 dagen geleden

Een boterham vaak!

3 dagen geleden

Fruit

2 dagen geleden

Reactie op Noel91

Lees even mee.. moet vpor ons koemelk en lactosevrij zijn. Mss doe ik nog i ...
Hier ook koemelk vrij, is net wat meer uitdaging hè. Maar ik geef een halve boterham naast de bv. Vooral mijn werkdagen ook makkelijk omdat hij dit zelf kan. Maar je zal natuurlijk van bv of kv ook pap kunnen maken

2 dagen geleden

Reactie op GetalenteerdeAnemoon819214

Wij doen havermout met pindakaas en wat fruit erdoor. Dat gaat erin als zoe ...
Waar maak je de havermout mee aan? Kv, bv, koemelk of water?

2 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Ik doe meestal geprakte banaan met een beetje havermout met heet water zach ...
Geef je in de loop van de ochtend ook een fruithap? Of is dit het enige fruit wat je geeft?

2 dagen geleden

Wij geven een fles en bij haar fruithap een soort tweede ontbijt. Vaak een bordje met verschillende fruitjes in stukjes en griekse yoghurt met fruit erdoor, of ik maak havermoutpap met appel, peer en kaneel. Dat laatste vind ze heeeeeel lekker haha.

2 dagen geleden

Mijn dochter van 10 maand krijgt als haar fles op is een boterham met smeerkaas

2 dagen geleden

Hoe maken jullie havermoutpap? Van fijne havermeel of havervlokken? Met water? Melk? In welke verhouding em doe je het dan in de magnetron of koken in pannetje? Je snapt..ik eet of maak dit nooit 😂 gewone pap met zijn flesvoeding eet hij niet. Maar dachts mss havermout met wat fruit er door...

2 dagen geleden

Reactie op Noel91

Hoe maken jullie havermoutpap? Van fijne havermeel of havervlokken? Met w ...
Kunstvoeding met havervlokken en dan koken in een pannetje! Ik voeg meteen de appel/ peer en kaneel toe :)

2 dagen geleden

Reactie op Noel91

Lees even mee.. moet vpor ons koemelk en lactosevrij zijn. Mss doe ik nog i ...
Havermout kan je makkelijk koemelk en lactose vrij maken door het met Soja melk aan te maken :)

2 dagen geleden

Meestal eet ze gewoon een boterhammetje mee met de rest. Als ze slaapt sla ik het nog weleens over

2 dagen geleden

Hier ook vaak een boterham, van pap moet hij niks weten. Geef hem ook nog weleens bananenpannekoekjes voor het ontbijt.

2 dagen geleden

Ik maak vaak een ei die eet ze helemaal op, zo een scrambled egg.. of een wafel van havermout ei appel/mango of net wat voor fruit ik heb.. of de havermout vervang ik wel eens door bloem… maak ook wel eens bananen pannenkoekjes of appel of peer of blauwe bessen, ze krijgt hier vaak een plakje kipfilet bij vers van de landwinkel.. of een plakje kaas, vind ze heerlijk. Boterham krijgt ze zelden, wanneer ze deze krijgt wel met een dikke laag verse boter van de boer. Wij komen nooit in de supermarkt, hebben alles vers van de boer (vlees, melk, boter) en de rest komt van de land winkel. Wij willen de E-nummers zo ver mogelijk uit de deur houden, doen dit nu 1 jaar en merken echt veel verschil in ons lichaam.

2 dagen geleden

Reactie op Senn1995

Kunstvoeding met havervlokken en dan koken in een pannetje! Ik voeg meteen ...
Hoeveel kunstvoeding op hoeveel gram havermout.

2 dagen geleden

Hier gewoon een boterham :)