15 Reacties

2 maanden geleden

Maak zelf smoothie met havermout erdoorheen... Vult en is gezond

2 maanden geleden

Droge crackers 🥲. Meer gaat er niet in op t moment..

2 maanden geleden

Yoghurt met nectarine (of druiven) pompoenpitten, chiazaad en gebroken lijnzaad.

2 maanden geleden

Aardbeien, bessen, frambozen, bramen, met melk en granola

2 maanden geleden

4 crackers van het merk fjord met verschillend beleg.

2 maanden geleden

Ik eet elke ochtend liga pap🙈

2 maanden geleden

Warme havermout met scoop vanille whey eiwit en water en blauwe bessen 😊 Soms brinta met melk en whey als variatie op de havermout

2 maanden geleden

Volle yoghurt met een appel/banaan, wat jam en een klein beetje cruesli. Op sommige dagen lukt dat niet en is het een geroosterd broodje met wat hagelslag 😂 dan is dat het enige wat erin gaat 😅

2 maanden geleden

Ontbijt gaat er juist goed in hier, misselijkheid begint hier pas eind van de ochtend. Ik eet magere kwark met scoop flavor powder van ESN, aardbeien, gepofte spelt en wat caramelsaus van callow fit

2 maanden geleden

1 boterham met een kop thee en dan om 10 uur fruit snij dan appel kiwi druiven en perziken en dat ik eet op mijn werk Tussen de middag 2 boterhammen met gezonde dingen en avonds avond eten

2 maanden geleden

Als het lukt eet ik 1 boterham met smeerkaas. Soms blijft het bij droge lu mini crackers.

2 maanden geleden

Twee boterhammen met smeerkaas, een gebakken ei met tomaatjes, champignons en avocado. En nu alweer honger...

2 maanden geleden

Een smoothie van 2 bananen, bevroren mango en amandelmelk. Is net een milkshake dan 🤤

2 maanden geleden

Ik moet wat aankomen dus ik eet volle yoghurt met banaan en een notenmix en dadels en honing erdoor