9 Reacties

14 dagen geleden

Tosti en tomatensoep

14 dagen geleden

Smeerkaas ben ik nu fan van ik eet altijd die dingen tot het echt mijn neus uitkomt haha

14 dagen geleden

Brinta, fruit (als het lukt 馃檭) en pindakaas/ cottage cheese is zo'n beetje waar ik op leef momenteel.

14 dagen geleden

Voor op brood: Kruidenkaas met kipfilet Ham, tomaat en heel klein beetje mayonaise Geprakte avocado eventueel met cottage cheese! Smeerkaas Hummus met tomaat Pindakaas Baba ganoush (met gegrilde aubergine eventueel) BLT (bacon, lettuce, tomato, mayonaise) Offff als tosti met geitenkaas, walnoten en honing馃い Kan ook gewoon tosti pesto mozarella tomaat Of tosti rode pesto, ham, kaas Als ontbijt: lekker yoghurt met cruesli en vers fruit

14 dagen geleden

Reactie op LV00

Voor op brood: Kruidenkaas met kipfilet Ham, tomaat en heel klein beetje ma ...
Ohja en echt top: tosti/panini rode pesto, ham, kaas en dan met truffelmayonaisw馃い

14 dagen geleden

Ik eet momenteel alleen maar ei en brie 馃槅

14 dagen geleden

Ik eet meestal kaas, geitenkaas, vega filet American, roomkaas evt met kipfilet, chocopasta,eiersalade, ei.

11 dagen geleden

Sochtends leef ik op havermout met fruit Smiddags vaak wel brood. Wissel af met kipfilet of andere vleeswaren, ei, pindakaas, kaas met komkommer, tomaat of paprika, kruidenkaas of af en toe iets van hagelslag ofzo.

11 dagen geleden

Hier sinaasappel, ananas, yoghurt, gebakken ei, broodje jam, cracker pindakaas en jus dorange