15 Reacties

2 maanden geleden

Pffff ik heb het ook, elke zwangerschap weer. Je kan nog langs de mondhygiënist (mag niet in 3e trimester) en vitis mondspoeling de roze versie gebruiken. Die raadt mijn mondhygiënist aan. Daarnaast ook stokeren en poetsen.

2 maanden geleden

Goede tips al hierboven! Hier was het ook een wereld van verschil toen ik mijn tandvlees zachter ging poetsen

2 maanden geleden

Dit is een kwaal ? Ik vond het al verdacht dat het zo snel gevoelig was de laatste tijd…

2 maanden geleden

Reactie op KUPO nog

Dit is een kwaal ? Ik vond het al verdacht dat het zo snel gevoelig was de ...
Jup 🙁

2 maanden geleden

Reactie op BabyE2021

Jup 🙁
Ik gebruik een waterpil waterflosser, maar soms moet je ook met wat andere tandenstokers /flosmiddel tekeer. Dit omdat de waterpik niet genoeg frictie geeft. Heel soms pak ik ook een soort tandarts tool kitje om wat bende weg te schrapen. Ook gebruik ik elke dag mondwater, maar toch bemerk ik wat gevoeligheid weer…

2 maanden geleden

Reactie op KUPO nog

Dit is een kwaal ? Ik vond het al verdacht dat het zo snel gevoelig was de ...
Ja gek hé! Nooit last van ontstoken tandvlees en toen dacht ik zou het dan te maken hebben met.. Ja hoor, komt blijkbaar door progesteron?

één maand geleden

Hier hetzelfde. Bij mn 1e zwangerschap werd ik elke dag wakker met allemaal bloed. Nu 12 weken en t begint ook weer te komen😩

één maand geleden

Vreselijk. Ik heb 2 weken geleden op een ZONDAG mijn verstandskies moeten laten trekken omdat het tandvlees omheen opeens helemaal ontstoken was

één maand geleden

Reactie op puck1999

Vreselijk. Ik heb 2 weken geleden op een ZONDAG mijn verstandskies moeten l ...
Ojeeee, hou dit doemscenario maar ver uit mijn buurt!! Heb ze alle 4 nog 🙀

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Ojeeee, hou dit doemscenario maar ver uit mijn buurt!! Heb ze alle 4 nog 🙀 ...
Hahaha nou het viel echt reuze mee! Alle horror verhalen maakten me bang, maar het is snel en pijnloos hersteld. Xx

één maand geleden

Reactie op puck1999

Hahaha nou het viel echt reuze mee! Alle horror verhalen maakten me bang, m ...
Die van mij zijn er alle 4 uit en geloof me- het was een drama bij de kaakchirurg 🤣 nu ben ik blij dat het mij nu niet zal overkomen.

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Die van mij zijn er alle 4 uit en geloof me- het was een drama bij de kaakc ...
Shhhhhhht! 😭🤣

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Shhhhhhht! 😭🤣
Ze lagen scheef tegen mijn kiezen aan te drukken, moesten er uitgesneden worden, en de chirurg in kwestie ontwrichte bijna mijn algehele kaak- ik denk dat ik een uitzondering ben

één maand geleden

Reactie op KUPO nog

Ze lagen scheef tegen mijn kiezen aan te drukken, moesten er uitgesneden w ...
Ik hoop het, wat een ellende 😭

één maand geleden

Herkenbaar. Was deze week bij de tandarts en die gaf aan dat er niets aan te doen is. Gaat vanzelf weer over. Raadde wel aan niet te hard te poetsen.