Even van me afschrijven ..
Wij hebben 3 dochters 11 / 4 en 8 maanden
Onverwacht zijn we weer zwanger geworden en was enorm geschrokken ervan! Mijn man had graag nog een droom voor een jongetje begrijp ik ook wel, stiekem van binnen dacht ik dat ook maar 3 meisjes is al pittig genoeg dacht ik altijd maar.. nu ik zwanger ben ben ik wel blij en zie ik het positief in. Ik had normaal
Volgende week de 1e afspraak staan, iets in me dacht ik wil toch eerder een echo paar x flauwekul gemaakt als het er maar geen 2 zijn!
Mijn verloskundige had toevalig gister een plekje vrij en liet mij komen.. ook daar flauwekul en toen zij ze dalijk zijn het er 2 waarop mijn man antwoorde ja is toch leuk! Ik en mijn verloskundige keken elkaar aan en dacht precies hetzelfde. Ze wilt beginnen met de echo ze kijkt naar het scherm en ik durfde niet te kijken en keek mijn man aan.. ik draai terug en mijn verloskundige kijkt me aan Jaa het zijn er toch 2! Ik weet op dat moment even niet hoe ik me moest voelen.. ik heb der al
3 onverwacht een 4e en dan horen tot het er 2 zijn.. was enorm schrikken en moest het me laten bezinken.. het blijft wel
De hele dag door me heen gaan en bij mijn man ook.. het is een dubbel gevoel! Ben enorm blij en hopen op het beste !
Uit berekening ben ik 6/6+2
Maar gister tijdens de echo zij de verloskundige 5 weken en paar dagen volgende week donderdag terug en hopen tot we meer zien馃檹馃挅馃┑