21 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook nooit last gehad van misselijkheid. En dat kindje was hartstikke gezond. Zwangerschap is wel vroegtijdig gestopt, maar dat was al na de cruciale fase en had niets hiermee te maken. Niet iedereen ervaart even veel symptomen, hoeft helemaal niets te zeggen gelukkig :)

3 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook nooit last gehad van misselijkheid. ...
Bedankt voor je berichtje! Tuurlijk moet ik ergens blij zijn dat ik amper symptomen heb maar het maakt mij ook zooooo onzeker.. pff haha. Ik moet maar gewoon afwachten

3 maanden geleden

Reactie op imke199230

Bedankt voor je berichtje! Tuurlijk moet ik ergens blij zijn dat ik amper s ...
Ik snap het hoor! Ik zit deze week ook al steeds; doen mn borsten nog even veel pijn als eerst? Ben ik nog wel echt moe? En dat is natuurlijk heel logisch dat we zo denken, maar tegelijkertijd zegt het allemaal niets. Ik ken iemand die de 3 weken na haar miskraam nog extreem misselijk is geweest. En mensen die de hele zwangerschap eigenlijk nergens last van hadden waarbij het gewoon goed ging. Dus ondanks ze een hele logische graadmeter zijn (ook voor mezelf dus). Zegt het helemaal niets. Mijn man zegt ook steeds dat ik er ook van mag genieten dat ik zo weinig kwaaltjes heb, en daar heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in:)

3 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik snap het hoor! Ik zit deze week ook al steeds; doen mn borsten nog even ...
Heb je helemaal gelijk in, moet ook gewoon van genieten! Het is natuurlijk ook echt geluk hebben dan! Bedankt voor je berichtje ❤️

3 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap ook zonder te spugen 👌🏻. Momenteel 8+6 weken en ook weer minimale symptomen. Ik vind het heerlijk.

3 maanden geleden

Hier bijna 9 wk en ook niet misselijk. Ik probeer er maar gewoon van te genieten! Je dagelijkse leven zou er nu echt anders uit zien als je elke dag boven de pot zou hangen. De echo zag er goed uit en mooi kloppend hartje en daar gaat het om. Hang in there! 💖

3 maanden geleden

Reactie op marjolein2021

Mijn eerste zwangerschap ook zonder te spugen 👌🏻. Momenteel 8+6 weken en ...
Fijn om te lezen! Doet mij goed!❤️

3 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Hier bijna 9 wk en ook niet misselijk. Ik probeer er maar gewoon van te gen ...
Wat super voor jullie!❤️ je hebt gelijk, moet gewoon positief blijven!🤩

3 maanden geleden

Ik ben nu 8 weken en eigenlijk niet misselijk geweest, 1 keer overgegeven. Had last van mn borsten maar dat neemt af, wel slaap ik heel slecht en ben ik dus erg moe. Iemand die dit herkent? Morgen weer een echo. De eerste echo gaf 6 weken, 6 dagen en een kloppend hartje ❤️ vorige week dinsdag. Ben benieuwd dus! Wel maakt t onzeker dat mn gevoelige borsten afnemen 😥

3 maanden geleden

Reactie op imke199230

Heb je helemaal gelijk in, moet ook gewoon van genieten! Het is natuurlijk ...
Als toevoeging; mijn man zei gister nog tegen me dat hij eigenlijk precies hetzelfde ziet qua klachten als tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik denk dat we zelf soms ook zo aan het analyseren zijn dat we het niet meer zien

3 maanden geleden

Reactie op Dunjah89

Ik ben nu 8 weken en eigenlijk niet misselijk geweest, 1 keer overgegeven. ...
Ik heb precies hetzelfde als jij lieverd. Geen symptomen op vollere borsten na, dit is nu bij mij ook weer aan het afzakken. De verloskundige geeft aan dat dit geen probleem is🥰 ik ben 8.3 weken

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb precies hetzelfde als jij lieverd. Geen symptomen op vollere borsten ...
Ik lees ook overal dat het kan variëren per dag zolang je maar geen bloed ziet is t goed. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben! 🥰 Aan de andere kant, laten we ervan genieten het kan immers ook anders 😂

3 maanden geleden

Hier helaas wel symptomen, maar mijn zussen en moeder hadden alledrie weinig symptomen. Vond dat zo oneerlijk dat ik wel misselijk was en zij niet 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op Dunjah89

Ik lees ook overal dat het kan variëren per dag zolang je maar geen bloed z ...
Jaaa dat is ook zo!

3 maanden geleden

Reactie op lid12345

Hier helaas wel symptomen, maar mijn zussen en moeder hadden alledrie weini ...
Hopelijk ben je straks wat minder misselijk❤️

3 maanden geleden

Reactie op Dunjah89

Ik ben nu 8 weken en eigenlijk niet misselijk geweest, 1 keer overgegeven. ...
Het slecht slapen en moe herken ik zeker!

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 5 weken zwanger en ervaar op veel plassen en wat krampjes na ook geen klachten maakt mij ook wat onzeker maar je kan niets anders doen dan afwachten tot de eerste echo daarmee probeer ik het voor mijzelf wat makkelijker te maken

3 maanden geleden

Reactie op nice88

Ik ben vandaag 5 weken zwanger en ervaar op veel plassen en wat krampjes na ...
Heb je helemaal gelijk in.. het is afwachten

3 maanden geleden

Bij mijn zoontje in de zwangerschap ben ik nooit misselijk geweest, en ook nooit over hoeven geven. Op wat vermoeidheid na en licht gevoelige borsten was dat alles de gehele zwangerschap, en toch is hij ondertussen al 16 maanden oud😄 Maar ik snap je. Nu weer zwanger, super vermoeid en licht gevoelige borsten, maar als ik 1 dag niks heb dan ben ik meteen angstig, en dat ik afgelopen Maart een miskraam heb gehad helpt daarintegen ook niet mee...

3 maanden geleden

Reactie op LV00

Bij mijn zoontje in de zwangerschap ben ik nooit misselijk geweest, en ook ...
Neee precies.. ik heb ook ooit een miskraam gehad, al was ik toen hartstikke misselijk.. dus het zegt ook niets.. het is gewoon die onzekerheid.. wachten wachten en wachten...