5 Reacties

2 maanden geleden

Ik ook hoor! Nu 16 weken en 4 dagen en het maakt mij ook onzeker dat ik nog niets voel

2 maanden geleden

Bij mijn verloskundige hebben een inloopuurtje waarbij je even met de dopptone mag luisteren, speciaal voor die periode dat je niet zo veel echo’s hebt maar de baby ook nog niet voelt. Misschien hebben ze bij jouw vk ook zoiets?

2 maanden geleden

Ik herken dit heel erg.. ben sinds gisteren echt helemaal hotel de botel.. als het morgen nogsteeds zo is ga ik mijn vk een berichtje sturen of ik deze week nog een keertje naar het hartje mag komen luisteren. Ik heb wel maandag de geslachtsecho. Idee dat dat ook wel mijn zenuwen verergert..

2 maanden geleden

Hier is nog een topic meer over, een vrouw van 18 weken die nog niks voelt. Ik ben bijna 17 weken en voel niks. Maar ik maak me geen zorgen. Er waren reacties van vrouwen die pas na 24 weken iets voelden. En volgens mij staat in de meeste info dat het vanaf 20 weken pas gebruikelijk zou zijn. Dus het is heel vroeg! En elke zwangerschap is uniek. Ik maak me zorgen als ik het dagelijks zou voelen en dan ineens niet meer. Inderdaad tip om naar het hartjesspreekuur te gaan als je een bevestiging wil. Of de verloskundige te bellen, dat mag ook als je ergens mee zit. Ik wacht nu ook op de 20 weken echo 😉

2 maanden geleden

Vandaag ook 17 weken en voel nog niets. Mijn vk had bij vorige controle ook aangegeven, als je het te lang vind duren. Gewoon even bellen voor hartje luisteren. Ik maak me (nog) niet echt zorgen. Eerste kindje en zie inderdaad veel 16-20 of zelf tot 24 eerste bewegingen voelen. Maar als ik me zorgen zou maken vanwege het nog niet voelen en dus toch even een bevestiging willen zou ik even de vk bellen voor hartje