15 Reacties

4 maanden geleden

Wij lopen precies gelijk! En geloof me, je test loopt mooi op hoor!!

4 maanden geleden

Deze was van mij vanochtend.. ik ben 4 weken en 3 dagen

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Deze was van mij vanochtend.. ik ben 4 weken en 3 dagen
Echt heel erg bedankt voor je reactie en foto, dit geeft me weer een realistische beeld en zoveel hoop!!! Ik zie zoveel testen van meiden die veel donkerder zijn en dan wordt je automatische weer onzeker! 🥹❤️

4 maanden geleden

Ik heb ook zo een oploop gehad. Ik dacht ook gohhhh wat traag. Maar heb nu toch echt een knaltest en met clear blue ook 3+. Ben nu bijna 5 weken, komt goed

4 maanden geleden

Dit was 9 juni

4 maanden geleden

En dit gisteren

4 maanden geleden

Ik zie toch echt wel een oploop hoor! Een hele mooie streep voor 4 weken. Ik test pas zo duidelijk met 5 weken, volgens de app dan.. En elke zwangerschap is anders. Met mijn dochter, 6 jaar geleden, had ik al direct een dikke streep. Deze zwangerschap heb ik echt moeten TUREN bij de eerste testen. Geduld op de proef gesteld, nog 2x getest tussendoor, waarvan de laatste wel veel duidelijker werd. Ik had mezelf voorgenomen om niet meer te testen, maar ik had er nog 1 liggen. Die geeft nu, ja om half 12, een prachtige roze streepje, ook van de Action. Ik ga niet meer testen en ben gewoon zwanger hoor! Geniet er vooral van en laat je niet gek maken door je testen❤️ Gefeliciteerd met je zwangerschap!❤️

4 maanden geleden

Reactie op kathelijne1999

Echt heel erg bedankt voor je reactie en foto, dit geeft me weer een realis ...
Jaaaa hoeft dus niet hoor! Alles is goed🤩🤩 heerlijk genieten!!🤰

4 maanden geleden

Mooie testen!! Ik testte 2 dagen na NOD pas licht positief, en has een week later redelijk donkere streepjes. Nu +- 6 weken had ik een flinke streep. Ik zou over 3 dagen nog eens testen!😊

4 maanden geleden

Bovenste is van daarnet, ik ben er ook heel erg mee bezig, heb al mijn geld uitgegeven aan testen😱 ik ben net als jij 4+1.

4 maanden geleden

Bovenste is van daarnet, ik ben er ook heel erg mee bezig, heb al mijn geld ...
Geen zorgen! Ik ben 4.3 dagen en mjjn test was net zo...

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Geen zorgen! Ik ben 4.3 dagen en mjjn test was net zo...
Fijn dat je dat deelt! Echt panisch, in april was ik zo blij dat ik zwanger was maar nam de duidelijkheid van de streepjes af en nu ben ik dus bang dat dat weer gebeurd, maar toen werd ik ongesteld op de dag dat ik ook ongesteld moet worden en nu dus 1 dag overtijd. Stemt hoopvol!

4 maanden geleden

Fijn dat je dat deelt! Echt panisch, in april was ik zo blij dat ik zwanger ...
Nou ik snap je hoor! Ik had ook even een momentje van mmm raar.. maar als je Google kijkt met die kruidvat testen, lopen ze gewoon heeeel traag op.. je kan dan toch beter de action testen pakken! Doe ik nu wel.. en over poosje ga ik nog wel een keer de kruidvat pakken

4 maanden geleden

Het scheelt ook écht per test merk. Die van de action zijn bij mij veel minder duidelijk dan andere testen. Ik gebruik de diptesten van die grenze en premom diptesten, op amazon gehaald, 30 voor 9 euro. Deze zijn veeeeeel gevoeliger. Ik ben nu 4+6 en vandaag is het streepje voor het eerst ietsje donkerder dan de controle streep. Doe ik een action of kruidvat test, dan is hij een stuk lichter😅 terwijl mijn clearblue al 3+ aangeeft. Ik test zelf dus ook door, begin dit jaar bij 11 weken miskraam gehad, dus ik snap de stress écht. Maar probeer jezelf niet gek te maken❤️