7 Reacties

één maand geleden

Jongen!

één maand geleden

Lijkt wel duidelijk wat uit te steken en ziet er heel anders uit dan onze echo van onze dame van de onderkant! Dus denk ook een jongen

één maand geleden

Lijkt mij wel duidelijk een jongen :) Bij mn zoontje zag het er ook zo uit. Anders kun je maandag nog even bellen of de mail standaardprocedure is?

één maand geleden

Lijkt me wel echt een jongetje, bij mijn zoontje zag het er precies hetzelfde uit :)

één maand geleden

Wij kregen afgelopen week een echo waarbij de VK voor ons naar het geslacht heeft gekeken. Zij gaf toen aan dat ze denkt dat het een meisje is, maar ook met een slag om haar arm dat we nog niet los moesten gaan met allemaal meisjes spullen. Dit omdat zij eerlijk aangaf normaal gesproken pas rond de 16 weken een uitspraak erover wilt doen. Ik denk dat ze zich dus in wilt dekken voor het geval het toch niet juist is. Maar deze echo is vrij duidelijk hoor! Ziet er bij ons ook echt heel anders uit.

één maand geleden

Dit lijkt mij geen twijfel mogelijk😂 heb 2 jongens zag er ook zo uit

één maand geleden

Bij mij wordt het geslacht via de nipt meegedeeld en dat heeft een 99% betrouwbaarheid. En zelfs toen zei de gynaecoloog dat ze het nog steeds de eerstvolgende echo nog eens controleert. Ik denk dat ze tijdens mijn vorige zwangerschap tot de laatste echo telkens bevestigd hebben dat het om een meisje ging 😅 (België trouwens voor moest dit niet duidelijk zijn)