10 Reacties

2 maanden geleden

De nub theorie (dus bij de beentjes) is pas vanaf 12 weken te zien (met 11 weken begint dit namelijk pas te vormen) En de schedel lijkt me ook erg vroeg maar dat durf ik niet te zeggen eigenlijk of dat echt te vroeg is

2 maanden geleden

Sluit mij aan bij je vriendin, ik denk ook een jongen 馃┑ kaaklijn en schedel inderdaad

2 maanden geleden

Reactie op Adriane

Sluit mij aan bij je vriendin, ik denk ook een jongen 馃┑ kaaklijn en schede ...
Hoe zie je dat dan? Waar moet je op letten?

2 maanden geleden

Ik heb het even opgezocht, en ook de skull theorie is pas vanaf 12 weken zichtbaar! https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/skull-theorie/#:~:text=De%20hoekige%20lijnen%20van%20het,skull%2Dtheorie%20op%20een%20meisje. Dus voor beide eigenlijk net een weekje te vroeg!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoe zie je dat dan? Waar moet je op letten?
Die vriendin van mij zei dat de schedel en kaaklijn wat hoekiger zijn bij jongetjes en wat rondere vormen bij meisjes 馃馃き

2 maanden geleden

Zie zelf een meisje omdat je beneden duidelijk 3 streepjes ziet heb zelf 4 zwangerschapoen gehad en nu nr 5 haha ben benieuwd of ik gelijk had 馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op Momboys3

Zie zelf een meisje omdat je beneden duidelijk 3 streepjes ziet heb zelf 4 ...
Huh, maar dat kan je met 11 weken toch nog helemaal niet zien? De nub is nog niet eens veranderd in schaamliplen? Er is hier ook helemaal geen foto waar je eventuele schaamlippen op kan zien 馃槃 Een hamburgertje is toch van tussen de beentjes en de schaamlipjes die je ziet?

Reactie op LV00

Ik heb het even opgezocht, en ook de skull theorie is pas vanaf 12 weken zi ...
Skull theorie is geen betrouwbare methode! Verschil tussen de schedels van een jongen of meisje ontstaat pas in de puberteit en ook dan is het lastig te zien 馃榾

茅茅n maand geleden

Is pas vanaf12 weken duidelijk te zien .. An de nub

茅茅n maand geleden

Reactie op 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍garnaaltje鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

Skull theorie is geen betrouwbare methode! Verschil tussen de schedels van ...
Tuurlijk is het dat niet haha, dat weet ik! Maar 谩ls je al een poging op die manier zou willen doen is het dus pas vanaf 12 weken Eigenlijk is geen enkele theorie betrouwbaar behalve een geslachtecho (tot op zekere hoogte) of nipt in Belgi毛