6 Reacties

8 maanden geleden

Ik zou zeggen lekker doen!! Onze ervaring met Zakynthos is dat er heel veel mensen met kleine kinderen zijn. Ik zou alleen wel kijken naar wat je wensen zijn voor de vakantie gezien het er nog niet super warm/wisselend is :)

8 maanden geleden

Gewoon doen wat voor jou goed voelt! Wij hebben met 7 weken een vlucht van 10 uur gedaan naar de warmte! Je kan nooit plannen hoe de vlucht gaat maar ik denk hoe kleiner hoe makkelijker! Goed inlezen in het weer en de juiste uv producten evt mee en alles kan đŸ€—

8 maanden geleden

Geen ervaring, maar mijn kleine meid is nu al voor de 2e keer verbrand aan haar gezicht 😔 ik smeer dure en een dikke laag zonnebrand, net een spook is ze de hele dag door. Heb ook een zonnescherm over de kinderwagen heen en ze draagt een zonnehoedje en lange mouwen en pijpen. Ik durf haast niet meer met haar naar buiten met deze zon. Weet je hoe jullie kindje op de zon reageert? Ik zou dit eerst even uittesten met een daguitstap waar je veel buiten loopt. Ik zou het zelf niet aandurven met mijn baby, wil haast naar een koud land vertrekken 😅

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Geen ervaring, maar mijn kleine meid is nu al voor de 2e keer verbrand aan ...
Hoe weet je dat het verbrand is en niet een allergische reactie op bijv de crĂšme en daardoor rode huid?

8 maanden geleden

Reactie op Motherin2025

Hoe weet je dat het verbrand is en niet een allergische reactie op bijv de ...
Omdat ik de creme ook op haar voorhoofd en nek smeer, daar is het niet rood. Het is echt het stukje waar de zon soms bij komt langs het zonnescherm heen. Haar wangen, neusje en kin. Maar heb gisteren wel andere zonnebrand gekocht, dus wie weet maakt het wel verschil.

8 maanden geleden

Zeker doen! Met mijn eerste dochter ook gedaan rond 11 weken (nu 21 mnd) en was heerlijk! Sliep de hele dag op mij onder de parasol. Rond 18 was de dag wel klaar voor haar dus uit eten zat er niet in. Toen ze 1 was ging dit overigens super makkelijk dus dat komt wel weer! Wij gaan ook over 3 weken naar Griekenland, dan is onze tweede dochter ook 11 weken. Ben ook benieuwd hoe dat gaat, maar heb de verwachtingen ‘laag gezet” qua uitstapjes. Ik weet dat dit wel weer komt zodra ze richting 1 jaar gaat. Maar lekker genieten bij je hotel/appt is ook heerlijk! Geniet ervan!