Hiii,
Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben door een positieve test. Dat was op 11 DPO, terwijl ik de dag ervoor nog negatief testte. Ik denk dan ook dat de innesteling op 10 DPO is geweest. Nu heb ik de vroege testen van easy@home gebruikt en liepen ze begin van de week mooi op. Toen bleven ze stabiel en nu lijken ze wel weer af te lopen?
Ik heb vorige week ook een cb gedaan en die zei toen nog ‘Niet zwanger’. Afgelopen vrijdag zei die ‘Zwanger 1-2’. Ik ben vrijdag ook begonnen met Telano testen en daar zie ik vandaag wel weer een kleine oploop ten opzichte van afgelopen vrijdag (foto), maar nog geen knaller, terwijl ik nu 19 DPO ben.
Ik ben nu (als het goed is) 5+2 weekjes en ik heb vrijdag 12 juli pas m’n eerste echo. Het is mijn eerste zwangerschap, maar merk ook dat ik niet heel veel kwaaltjes of symptomen heb. Ik ben vroeg wakker, tepels doen een heel klein beetje pijn, en soms wat vlagen van lichte misselijkheid gecombineerd met steekjes in de baarmoeder links en rechts. Ik merk echt dat ik hier zoveel verhalen lees over miskraam of bij de eerste echo geen hartje & het maakt mij zo onzeker en bang voor die eerste echo, zeker omdat ik geen oploop zie en ook geen knaltest in handen heb gehad.
Iemand succesverhalen die ook zo lang geen knaller heeft en bij de eerste echo wel gewoon kloppend hartje heeft gezien? Ik vind het zo raar dat die easy@home testen soort van aflopen en minder zichtbaar worden.
De testen op de foto zijn wel allemaal op hetzelfde tijdstip gemaakt met eerste ochtendurine (alleen wat later in de app gezet)
Liefs Tes