20 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb trouwens met 7 weken wel al een prachtige echo gehad met kloppend hartje ❤️

2 maanden geleden

Bloed je ook? Blijven de krampen aanhouden sinds deze ochtend? Het zouden ook je darmen kunnen zijn. Hopelijk mag je vandaag nog langs voor een echo!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Bloed je ook? Blijven de krampen aanhouden sinds deze ochtend? Het zouden ...
Nee gelukkig geen bloed ! dat is de enige geruststelling die ik nu heb 🙈

2 maanden geleden

Nee gelukkig geen bloed ! dat is de enige geruststelling die ik nu heb 🙈
Weet je wanneer ze je terug gaan bellen? Geen bloed is inderdaad goed! Hopelijk zijn het gewoon je darmen die wat moeilijk doen! Dat je misselijkheid weggaat zou ik zelf niet als slecht zien. Dat hebben veel vrouwen, dat kan je zien aan alle topics inderdaad.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Weet je wanneer ze je terug gaan bellen? Geen bloed is inderdaad goed! Hop ...
Ze ging overleggen en terugbellen meestal zijn ze wel snel en het is een fijne praktijk ik denk dat ik vandaag nog wel mag komen.. 🤞🏼

2 maanden geleden

Ik volg, ik heb sinds 9 weken ook geen klachten meer.

2 maanden geleden

Hoi hoi ! Ik ben vandaag ook 9 +3 ik was rond de 5 tot 7 weken misselijk en geen zin hebben in eten. Sinds vorige week ook eigenlijk geen klachten meer alleen vermoeidheid ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en alles zag er keurig uit ! Dus maak je niet te druk en als je niks voelt is logisch hé de baby is nog maar zo klein ! Succes het komt allemaal goed niet te druk maken is ook niet goed voor je baby☺️

2 maanden geleden

Reactie op Denise 123456

Hoi hoi ! Ik ben vandaag ook 9 +3 ik was rond de 5 tot 7 weken misselijk e ...
Hi wat fijn ! ik maak me ook niet zo zeer zorgen om de misselijkheid die verdwenen is maar meer dat het gepaard komt met de krampen die ik ineens heb. Ik heb ergens wel een onderbuik gevoel dat alles goed is maar vanwege mijn verleden wekt het toch zoveel zorgen op.. Bedankt voor je reactie ☺️🤞🏼

2 maanden geleden

Hi wat fijn ! ik maak me ook niet zo zeer zorgen om de misselijkheid die ve ...
Al iets gehoord?

2 maanden geleden

Hi wat fijn ! ik maak me ook niet zo zeer zorgen om de misselijkheid die ve ...
Dat is wel vervelend dat je krampen hebt idd, en snap je bezorgdheid hoor ! Goed dat je ff de verloskundige hebt gebeld heb je al reactie terug van je verloskundige? En zoals de meeste hieronder ook zeggen zolang je geen bloedverlies hebt is alles goed ik maakte me ook zorgen omdat ik geen klachten meer had en ook omdat ik eigenlijk niks voelde de verloskundige zei dat is normaal dat je niks.voelt want het is nog zo klein ! Succes !! ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Al iets gehoord?
Helaas niet , net gebeld omdat het wat erger is geworden ze gaven aan me zeker niet vergeten te zijn alleen dat ze aan het wachten waren op de echoscopist. Maar in plaats van wachten gingen ze haar nu bellen dus hoop nu elk moment weer een belletje te krijgen… duurt wel erg lang zo

2 maanden geleden

net gebeld kan helaas pas morgen 16:30 terecht..

2 maanden geleden

net gebeld kan helaas pas morgen 16:30 terecht..
Oh dat is balen kan je dan voor een echo komen?

2 maanden geleden

Reactie op Denise 123456

Oh dat is balen kan je dan voor een echo komen?
ja een echo inderdaad

2 maanden geleden

Ik was heel moe en misselijk vanaf een week of 5 tot week 9. Daarna namen mijn klachten ineens af , veel minder moe en minder misselijk. Ik heb toen ook om een extra echo gevraagd en die was gelukkig goed. Je klachten kunnen veranderen , veel meer vrouwen hebben ineens een afname. Je placenta gaat ook meer doen vanaf week 8/9 en dat kan zorgen voor hormoon wisselingen. Ook raakt je lichaam wat meer gewend. Buikkrampen heb ik ook regelmatig en dat blijken dan later toch de darmen te zijn. Ik hoor nu nog niks waarvan ik denk oh alarmerend , hopelijk heb je morgen een goede echo!

één maand geleden

ja een echo inderdaad
Hoe ging het?

één maand geleden

net gebeld kan helaas pas morgen 16:30 terecht..
En hoe is het gegaan?

één maand geleden

net gebeld kan helaas pas morgen 16:30 terecht..
Heel veel succes vanmiddag 🍀

één maand geleden

Alles was gelukkig goed ! Kleine was heel actief al aan het zwaaien ben de benen en dat voor 9+2 Volgend de VK. Helemaal opgelucht nu op naar maandag de termijnecho 🤞🏼

één maand geleden

Wat fijn! Geeft mij ook weer goede hoop! Ik ben dinsdag voor termijn echo! 4e zwangerschap voor 2e kindje dus vind het ook telkens zo spannend