12 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb exact dezelfde symptomen als jij. Afgelopen woensdag echo gehad met het idee 6.3 weken te zijn, dit bleek uiteindelijk pas 5.3 weken te zijn, wel met traag kloppend hartje. Nu heb ik verder niet erg last gehad van symptomen maar nu sinds 2 dagen voel ik me niet meer zwanger. Kan goed zijn dat het tussen mijn oren zit maar maak me er nu stiekem toch wel druk om. Ik heb vrijdag een echo om te kijken of het hartje nu goed klopt en of het vruchtje is gegroeid. Mega mega spannend...

4 maanden geleden

Hee meis, alleen de tijd en (meerdere) echo's kunnen je écht duidelijkheid geven. Ik kan me wel herinneren dat ik dagen veel symptomen had en andere dagen weer helemaal niet. Het maakte mij toen ook onzeker! Is het je eerste zwangerschap? Fijn dat je morgen mag komen! Hoop op goede echo 🍀

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb exact dezelfde symptomen als jij. Afgelopen woensdag echo gehad met ...
Sterkte vrijdag! Ook voor jou hoop ik op een goede echo 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Mabel90

Hee meis, alleen de tijd en (meerdere) echo's kunnen je écht duidelijkheid ...
Ik bedoel volgende week vrijdag pas! Moet nog een dikke week wachten. :(. Dit is mijn derde zwangerschap. Bij de vorige twee kreeg ik een miskraam bij 6 weken

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik heb exact dezelfde symptomen als jij. Afgelopen woensdag echo gehad met ...
Gek is dat hè! Laten we hopen dat het tussen onze oren zit, en dat alles goed verloopt. Maar dat wachten…. Dat is echt killing! 😭

4 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Ik bedoel volgende week vrijdag pas! Moet nog een dikke week wachten. :(. D ...
Hé ik lees het, sorry beetje rare week hier met de dagen. Hé bah dat is wel erg vervelend om nog te wachten. Probeer het beetje te verzetten, je kan er niets aan veranderen dan goed voor jezelf te zorgen. Voelt het hetzelfde als de vorige miskramen?

4 maanden geleden

Ik had 1,5 week geleden ineens geen klachten meer en de klachten kwamen na een week weer terug. Ik heb zelf nog geen echo gehad, die krijg ik volgende week donderdag, dan ben ik 8 weken. De symptomen komen en gaan. Als je er echt over gaat maken, bellen of je eerder in de week terecht kan ipv eind van de week.

3 maanden geleden

Helaas bij mij toch een miskraam 😣😢

3 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Helaas bij mij toch een miskraam 😣😢
Sterkte 🤎

3 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Helaas bij mij toch een miskraam 😣😢
He wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte voor jullie

3 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Helaas bij mij toch een miskraam 😣😢
Och jeetje wat verdrietig voor je. Sterkte!