31 Reacties

4 maanden geleden

Haha ja! Aan het einde van de middag krijg ik mijn knoop zelfs niet meer dicht.

4 maanden geleden

Reactie op Anous1501

Haha ja! Aan het einde van de middag krijg ik mijn knoop zelfs niet meer di ...
Ik had dit helemaal niet bij m’n eerste. Het is zo moeilijk te verbergen nu. Heb je er ook last van?

4 maanden geleden

Ik heb net diarree en een plattere buik dan ik gewoon ben 😅 nu ik het bedenk verklaart dat misschien het enorme hongergevoel.

4 maanden geleden

Ja, vooral aan het einde vd dag 🙈

4 maanden geleden

Ik heb ook een hele opgezette buik. Mijn spijkerbroeken pas ik niet meer en de andere broeken verbergen het ook niet echt. Ik heb al nieuwe besteld en hopelijk passen ze (zwangerschapsbroeken)

4 maanden geleden

Ik sta er al mee op en ga er mee naar bed

4 maanden geleden

Reactie op berggeit

Ik heb ook een hele opgezette buik. Mijn spijkerbroeken pas ik niet meer en ...
Eerste kindje?

4 maanden geleden

Hier ook einde dag en na eten al helemaal. Kreeg van een vriendin als tip om een elastiek mee te nemen die je door je knoopsgat kunt halen en zo je broek iets kunt vergroten als ie net wat te strak zit! De band van zwangerschapsbroeken zit vaak nog te los over je buik waardoor het juist meer opvalt.

4 maanden geleden

Reactie op Ester90

Eerste kindje?
Ja eerste via IVF-ICSI. Ben nu 4+6. Vanaf de eerste koffiepauze op het werk kan ik mijn broek al niet meer dicht verdragen.

4 maanden geleden

Ja, ik had in eerste instantie niet door dat ik zwanger was en dacht hoe kan ik zoveel zijn aangekomen. Ik voel mij ook enorm opgeblazen en mijn meeste broeken zitten niet lekker meer 😅

4 maanden geleden

Ja hier net zo, eerste IVF poging en ben nu 5+3 .. alles zit strak pff 🤭

4 maanden geleden

Tijdens mijn stimulatie periode woog ik ook zwaarder. Nu zit ik weer op hetzelfde gewicht als toen we met IVF begonnen, echter paste mijn broeken toen wel en was mijn buik minder opgezet

4 maanden geleden

Ik raad je aan om pantalons te bestellen met elastiek ipv knoop/rits! Ik heb ze zelf van Most Wanted, ideaal!

4 maanden geleden

Yes hier ook

4 maanden geleden

Yes hier ook morgen ben ik 4 weken en ook ontzettend opgezet dat geen enkele broek lekker zit op dit moment

4 maanden geleden

Ja hier ook net 4 weekjes zwanger en vooral na het eten helemaal savonds echt een grote buik🙈🤪

4 maanden geleden

Reactie op Ester90

Ik had dit helemaal niet bij m’n eerste. Het is zo moeilijk te verbergen nu ...
Gelukkig kan ik het op mijn werk nog wel verbergen maar zodra ik daar weg ga hou ik het niet meer in

4 maanden geleden

Hee, hier nog een. Lijkt ook echt alsof ik veeel verder ben🙈

4 maanden geleden

Ik heb ook een hele opgezette buik. Heb er (zeker aan het eind van de dag) echt last van. Mijn broeken zitten ook echt super strak dan. Het liefst loop ik gewoon de hele dag nu in een joggingbroek 😂😂

4 maanden geleden

Vandaag mijn nieuwe broek binnen. Echt waar ik heb een spijkerbroek gemist de afgelopen 2 weken 😅. Ik heb normaal wel een beetje een buikje, maar nu is het echt extreem. Voelt wel gek om nu al een zwangerschapsbroek aan te doen, maar wat heerlijk om geen druk op je buik te hebben.😇