31 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb er aan het eind van de dag ook flink last van. Ik ben nu zwanger van m’n tweede en 4+5 zwanger. Maar het lijkt inderdaad ook alsof ik al veel verder ben. Ik hoop dat het gauw warmer weer wordt haha zodat ik mijn maxi jurken aan kan en m’n buik niet gaat opvallen totdat wij het willen gaan vertellen aan dierbaren en ons werk

4 maanden geleden

Ik zit nu op 4 + 6 en heb al een paar dagen m’n zwangerschapsbroek aan, bizar gewoon die buik! Maar moet ook zeggen dat ik flink last van m’n darmen heb… hoop dat dat langzaam minder wordt! Hebben jullie ook zo last van je borsten?

4 maanden geleden

Bij mij heb ik inderdaad ook van heel m´n buik last. Ook echt al ter hoogte van m´n maag. Is dat bij jullie ook? Doet ook best pijn en voelt helemaal opgespannen. Van m´n maag tot beneden...

4 maanden geleden

Reactie op lisettelacht

Ik zit nu op 4 + 6 en heb al een paar dagen m’n zwangerschapsbroek aan, biz ...
Ja ik heb ook veel last van mijn borsten. Snachts kan ik er wakker van worden als ik me omdraai en er verkeerd op ga liggen (ben een zij-buik slaper)

4 maanden geleden

Ik ook! Bij m’n eerste ook niet gehad, hoort wel vaak dat het bij een 2e sneller zichtbaar wordt maar dit is wel al erg vroeg 😅. Voelt egt aan als een opgeblazen gevoel dus hopelijk trekt dat snel weg.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 6+0 en had ook zo’n opgezette/opgeblazen buik, maar vandaag is het ineens weer een stuk minder. Herkent iemand dit?

4 maanden geleden

Reactie op Wens.tweede.kindje

Ik ben vandaag 6+0 en had ook zo’n opgezette/opgeblazen buik, maar vandaag ...
Ja ik ben nu 6+2 en lijkt ook wat minder te worden .. Overigens wel meer misselijk (wisselt elkaar lekker af)

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ja ik ben nu 6+2 en lijkt ook wat minder te worden .. Overigens wel meer mi ...
Oke dat is fijne bevestiging dat het dan waarschijnlijk wel goed zit allemaal ☺️. Bij mij begint de misselijkheid ook steeds meer te komen. Had ergens gelezen dat dat opzetten van je buik ook kan afnemen zodra je darmen een beetje aan je hcg levels zijn gewend.

4 maanden geleden

Ik ben nu 4 weken en ben echt zo opgeblazen dat zelfs mijn trainingsbroek te strak zit 😅