237 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Nogmaals getest, loopt goed op🍀 voor iedereen gefeliciteerd en een goede z ...
Hoeveel tijd zit er tussen je testen? Of is dit dagelijks? Mooie oploop!

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoeveel tijd zit er tussen je testen? Of is dit dagelijks? Mooie oploop!
Dankjewel! 23 mei kwam ik er achter toen om de dag getest en tussen de onderste twee testen zit 3 dagen 🤗

4 maanden geleden

Ik vind dat mijn testen zo magertjes oplopen ineens, de eerste paar dagen ging het meer rap naar mijn idee. Wat denken jullie? Ben al voorbij mijn NOD... Hoop dat het oke is? 🧿🍀🤞

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ik vind dat mijn testen zo magertjes oplopen ineens, de eerste paar dagen g ...
zien er verder netjes uit toch? Ik maak me ook hele tijd zorgen😅 vanmorgen ook nog getest en had ook toch een donkerdere streep verwacht, ondanks dat ze verder wel goed positief zijn maar die onzekerheid is verschrikkelijk

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ik vind dat mijn testen zo magertjes oplopen ineens, de eerste paar dagen g ...
Hcg verdubbeld iedere 48 uur dus lijkt mij er prima uit zien 😊

4 maanden geleden

Dit was bij mij vanmorgen boven 15 dpo onder 17 dpo 🥰

4 maanden geleden

Dit is mijn oploop. Vind hem wat traag gaan als ik kijk naar die van jullie. Maar zie een oploop dus dan zit het wel goed (denk ik) soms kan je door te vergelijken onzeker worden maar ik weet ook dag elk lichaam en elke zwangerschap anders is

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ik vind dat mijn testen zo magertjes oplopen ineens, de eerste paar dagen g ...
Ze lopen zeker nog op hoor. Om jezelf gerust te stellen kan je bijvoorbeeld die van vandaag naast die van 14de houden. Dan zie je toch echt verschil? Je kan ook om de dag testen. Bij mij zat er in die oploop ook niet altijd evenveel verschil tussen hoor. En nu is het teststreepje donkerder dan de controlestreep. Het zit vast goed!😊

4 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Ze lopen zeker nog op hoor. Om jezelf gerust te stellen kan je bijvoorbeeld ...
Ja ik vind 14 tm 16 allemaal op elkaar lijken, maar misschien gaat het ook niet altijd rap? Dit is 14 boven 16 dpo (opgedroogd) Ik zal ook sws even doortesten nog 2 daagjes en dan houd ik eindelijk op met testen haha

4 maanden geleden

19 dpo. Nu mag ik stoppen met testen van mezelf 🥺

4 maanden geleden

Ik kan hier geen foto's plaatsen, maar wel in mijn dagboekje. Mijn testen/ oploop zijn wel heel erg verwarrend 🤪

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik kan hier geen foto's plaatsen, maar wel in mijn dagboekje. Mijn testen/ ...
Why verwarrend?? En wrm niet plaatsen?? Nieuwsgierig! Hihi!!

4 maanden geleden

Hoi! Nieuw hier. Een half uur geleden getest na vrijdag 24 mei onze eerste IUI inseminatie te hebben gehad. Het is enorm licht maar ik lijk een streepje te zien. Wat zien jullie? Morgenochtend gelijk een test doen met ochtendurine.

4 maanden geleden

Reactie op Bowie95

Hoi! Nieuw hier. Een half uur geleden getest na vrijdag 24 mei onze eerste ...
Spannend! Ik zie zeker een streepje!

4 maanden geleden

Reactie op Bowie95

Hoi! Nieuw hier. Een half uur geleden getest na vrijdag 24 mei onze eerste ...
Ik zie ook een streepje ben benieuwd naar de ochtend test. Wel belangrijk om hem binnen de afleestijd te lezen. Weet niet wat die is van deze test (vgm van action toch?) 🍀😊

4 maanden geleden

Goedemorgen! Zojuist een test gedaan met weer 1 van de action, zelfde lichte streepje als gisterenavond. Maar had ook nog een clearblue liggen…

4 maanden geleden

Mooie oploop, maar heel stom durf na de miskramen geen digitale te doen 😅 ligt hier al een paar weken thuis. Misschien morgen

4 maanden geleden

Ik stop morgen met testen🥰 nog 1 cb wekenindicator liggen maar wil ik pas eind vd week gebruiken in de hoop dat er 3+ staat!

4 maanden geleden

Kan iemand uitleggen hoe het zit met het dagelijks testen en de oploop. Wat het doel is zegmaar?Het is mijn eerste keer en ik heb geen idee. :)

4 maanden geleden

Reactie op Bowie95

Kan iemand uitleggen hoe het zit met het dagelijks testen en de oploop. Wat ...
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik heb een keer een vroege miskraam gehad waarbij de testen niet wilde oplopen