237 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Mooie oploop, maar heel stom durf na de miskramen geen digitale te doen 😅 ...
Ik werd juist heel onzeker van al die strepen, maakte mezelf gek 🙈 is het wel donker genoeg etc etc. Daarom de digitale wekenindicator van Clearblue gekocht, daar stond 2-3 op gisteren, nu iets geruster omdat dit wel klopte met wat ik zelf al dacht. Nu stop ik ook met testen en wacht ik af tot de 1e echo over een paar weken. Merk dat ik het nu zo veel spannender vind allemaal na een miskraam!

4 maanden geleden

Reactie op Pipp

Ik werd juist heel onzeker van al die strepen, maakte mezelf gek 🙈 is het ...
Ja kan ik ook begrijpen! Het blijft inderdaad vreselijk spannend. Ik heb vanochtend met tweede urine toch een digitale gedaan en die gaf 2-3 weken. Testen zijn nu op dus nu stop ik ook. Hopelijk allebei binnenkort een mooie echo voor ons 🍀

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ja kan ik ook begrijpen! Het blijft inderdaad vreselijk spannend. Ik heb va ...
Zeker, ik hoop het ook voor ons! 🤞🍀

4 maanden geleden

🥰

4 maanden geleden

Nou na de knaller van vandaag stop ik eindelijk met testen 🫶

4 maanden geleden

Ik maak me zorgen. 10 en 11 dpo eenzelfde tuurstreepje met sensitest. 12dpo misschien ietsje donkerder maar zogoed als geen verschil. In de avond eerst bijna negatief met de kruidvat 2v5, maar met dezelfde urine wel een duidelijke streep op de clearblue en early predictor. 13 dpo ook bij sensitest een duidelijke streep. Maar vandaag 14dpo is de streep weer lichter 😪 straks bloedafname maar ben er niet gerust op.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik maak me zorgen. 10 en 11 dpo eenzelfde tuurstreepje met sensitest. 12dpo ...
Ow hoe frustrerend en gek makend die testen! Heb je al eerder bloed afname gehad? Dat je kunt zien of het oploopt? Ik duim mee voor een dikke plakker meid!

4 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

Ow hoe frustrerend en gek makend die testen! Heb je al eerder bloed afname ...
Ik zit nu in de wachtzaal voor de 1e bloedafname, ga wel meteen vragen of ik overmorgen nog een mag.

4 maanden geleden

Ik maak me ook een beetje zorgen. Ik zie al 4 dagen heen oploop…..

4 maanden geleden

Vandaag de test van Kruidvat gedaan, met wekenindicatie. Als het goed is, zit ik nu op 3/4 weken. 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik maak me zorgen. 10 en 11 dpo eenzelfde tuurstreepje met sensitest. 12dpo ...
Oh nee.. wat spannend! Snap helemaal waar je door heen gaat. Helemaal met je eerdere miskraam, dan voelt het gewoon niet goed. Hopelijk is bloedafname goed!

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Nou na de knaller van vandaag stop ik eindelijk met testen 🫶
Zie je nou wel 😜 jij met je ‘geen oploop’ haha

4 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Zie je nou wel 😜 jij met je ‘geen oploop’ haha
🙈🙈🙈 Ik houd op hahaha

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik zit nu in de wachtzaal voor de 1e bloedafname, ga wel meteen vragen of i ...
En? Mag je overmorgen weer prikken? Ga je vanavond nog testen of morgenvroeg? Ik denk aan je! 🍀🤞

4 maanden geleden

Dinsdag, donderdag en vanochtend(nod).

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Mooie oploop, maar heel stom durf na de miskramen geen digitale te doen 😅 ...
Nu stop ik 🙈 toevallig ook de laatste test die ik heb

4 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

En? Mag je overmorgen weer prikken? Ga je vanavond nog testen of morgenvroe ...
Pff nee, werd verzet naar woensdag. Ze vond het niet nodig omdat mijn waarde al hoog was en wil dan liever kijken of het over een hele week oploopt... maar heb intussen wel overal een knaltest!

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Pff nee, werd verzet naar woensdag. Ze vond het niet nodig omdat mijn waard ...
Ow wauw! Dat is fijn! Ik leef nog steeds tussen hoop en wanhoop…. Maandag de uitslag van het prikken van vrijdag, en dan ook weer prikken om te zien wat de oploop is. Dus dinsdag of woensdag pas meer duidelijkheid… voor zover dat kan dan 😉

4 maanden geleden

Hoi dames mag ik jullie mening even over de oploop van mn testen? Bovenste is van vrijdag, middelste twee van gister en de onderste van vandaag. Ik ben vandaag 12 dpo, maar door een korte LF zou ik al vrijdag ongesteld moeten zijn geworden.. Het maakt me best onzeker allemaal!

4 maanden geleden

Reactie op Klaartje18

Hoi dames mag ik jullie mening even over de oploop van mn testen? Bovenste ...
Als je vandaag 12DPO bent ziet dit er erg netjes uit hoor! Ik had ook pas een goede knaltest 4 dagen na NOD. 🍀👌🏽