237 Reacties

4 maanden geleden

Testen van de afgelopen 5 dagen馃挒馃崁

4 maanden geleden

Mooi!

4 maanden geleden

Oh is het normaal om meerdere dagen te testen? Donderdag negatief Vrijdag echt heeeeeeeel Licht streepje maar toevallig een inwendige echo waarbij dat al een behoorlijke bevestiging was En zaterdag hartstikke positief Daarna niet meer getest 馃槄

4 maanden geleden

Sensitest, 10mlu. Deze control freak kan het niet laten om elke dag te testen. Nog geen "dye stealer" maar de progressie ziet er volgens mij goed uit. Dacht vanmorgen heel even dat de testlijn donkerder was maar ik denk toch dat 'ie zonder is. Wat denken jullie?

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Sensitest, 10mlu. Deze control freak kan het niet laten om elke dag te tes ...
Zonder = donkerder. Typen als je al nachten lang max 5 uur slaapt gaat niet zo lekker meer 馃ぃ

4 maanden geleden

Gisteren en vandaag. Nu stop ik. Donderdag bloedname, dan zien we wel.

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Sensitest, 10mlu. Deze control freak kan het niet laten om elke dag te tes ...
Hij loopt echt erg mooi op.

4 maanden geleden

Reactie op _1992_

Gisteren en vandaag. Nu stop ik. Donderdag bloedname, dan zien we wel.
Wow dit is een verdubbeling van testlijn 馃槏 heel mooi

4 maanden geleden

Inmiddels al 3+ op de clear blue met weken indicator dus test nu niet meer. Deze testen waarom voor mijn NOD haha鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op teddy2710

Testen van de afgelopen 5 dagen馃挒馃崁
Wauw die van mij lijkt op de 2e! Heel mooi, gefeliciteerd 馃挒馃 Wanneer was je eerste test? Hoeveel dagen voor NOD?

4 maanden geleden

5+1

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Sensitest, 10mlu. Deze control freak kan het niet laten om elke dag te tes ...
Misschien gekke vraag. Maar is dit belangrijk om bij te houden? Ik ben na zaterdag mijn 3e test dag (eerste was nog negatief zelfs) gestopt. Of moet ik toch nog doorgaan om te kijken of het duidelijker wordt??

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

Misschien gekke vraag. Maar is dit belangrijk om bij te houden? Ik ben na z ...
Geen gekke vraag hoor. En neehoor, dat hoeft helemaal niet. 1x testen is genoeg. Een zwangerschapstest is kwalitatief (dus ja of nee). Veel mensen stoppen ook gewoon na 1 of een paar testen. Ik ben alleen door blijven testen omdat ik twee hele vroege miskramen gehad heb en daardoor extra spanning en nervositeit heb. En ik ben een control freak 馃ゲ馃槄

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Geen gekke vraag hoor. En neehoor, dat hoeft helemaal niet. 1x testen is ge ...
Dankjewel voor je antwoord 馃グ Ik had wel gister zo iets van nog een test is dit wel echt of heb ik gedroomd 馃槀 Laten we hopen dat deze nu wel goed zit!! 馃槝鉂わ笍

4 maanden geleden

Alle early testen laten wel iets zien, de overige niets, hoewel... ear blue misschien toch wel? Voorzichtig enthousiast.. Al ruim 2 Jr bezig met een mola zwangerschap tussendoor.. Hoop het zo! Zou dan iets van 18 februari uitgerekend zijn. Meerdere bekend met wel early en geen gewone positieve? Als t bij iemand anders was zou ik zeggen logisch, te weinig voor normale test. Maar bij mezelf slaat de onzekerheid toe! Elke keer blij met afvegen dat er nog niets zit van bloed. Had anders door de ovitrelle gisteren ongesteld geworden.

4 maanden geleden

Reactie op Reentje811

Alle early testen laten wel iets zien, de overige niets, hoewel... ear blue ...
Volgens mij zijn ze allemaal positief hoor

4 maanden geleden

Reactie op Baby22025

Volgens mij zijn ze allemaal positief hoor
Ik zie ze ook overal!

4 maanden geleden

Hoe vinden jullie de oploop bij mij? Gewoon heel eerlijk? Er zit steeds een dag tussen de laatste is van vandaag 14/16 dpo ongeveer

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik zie ze ook overal!
@baby22025 ik ho op het zo! Morgen bellen naar de poli fertiliteit!

4 maanden geleden

Reactie op Arabella

Hoe vinden jullie de oploop bij mij? Gewoon heel eerlijk? Er zit steeds een ...
Duidelijke oploop!! Gefeliciteerd!!