237 Reacties

4 maanden geleden

Willen jullie met mij mee kijken? Ben zo onzeker door mijn miskraam vorige maand. Is dit een goede oploop ? Mijn cb wekenindicator zei zaterdag 1-2 en vanmorgen nog steeds. Onderste testje is van vanmorgen

4 maanden geleden

Reactie op selina30

Willen jullie met mij mee kijken? Ben zo onzeker door mijn miskraam vorige ...
Dit is een mooie oploop hoor! Die wekenindicator maakt veel meiden juist heel onzeker. Fijn als het klopt, maak paniek als dat niet het geval is! En het is een indicatie wanneer de bevruchting plaats gevonden zou hebben. Ik zou me daar niet te druk om maken 😘

4 maanden geleden

Reactie op selina30

Willen jullie met mij mee kijken? Ben zo onzeker door mijn miskraam vorige ...
Dit ziet er goed uit hoor! Wanneer is/was je nod?

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Dit is een mooie oploop hoor! Die wekenindicator maakt veel meiden juist ...
Dat is fijn om te horen! Maak mezelf helemaal gek! Kan wel huilen.. Ben zo bang door vorige maand. Wil zo graag die 2-3 zien.. maar dankjewel voor je reactie dat stelt me gerust 🥰🍀

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Dit ziet er goed uit hoor! Wanneer is/was je nod?
Dankjewel dat je reageert! Dat is fijn om te horen 🍀 gister was mijn nod als het goed is. Maar kan ook eergister zijn.

4 maanden geleden

Hoi meiden, wat een mooie testen allemaal! Dit zijn mijn testen en mijn NOD was geloof ik 9 of 10 juni, ze lopen niet echt direct op maar knallen volgensmij wel heel erg. We waren niet bezig met een kleintje, dit word de 3e zwangerschap.

4 maanden geleden

Reactie op Mxxy

Hoi meiden, wat een mooie testen allemaal! Dit zijn mijn testen en mijn NOD ...
Volgens mij kan ie ook niet veel donkerder worden nu! 🤭

4 maanden geleden

Dit zijn mijn testen, NOD was 8 of 9 juni. Na een vroege miskraam vorige maand enorm blij met deze oploop, vorige keer hadden we dat niet 🍀

4 maanden geleden

Reactie op selina30

Willen jullie met mij mee kijken? Ben zo onzeker door mijn miskraam vorige ...
Mooiere oploop is er bijna niet!

4 maanden geleden

Reactie op Baby22025

Mooiere oploop is er bijna niet!
Dat is lief ! En dankjewel voor het antwoorden ❤️

4 maanden geleden

Met kleine stapjes, maar toch een dikke positief vanochtend met de 2e ochtend urine en een test van de Action!

4 maanden geleden

Meiden !! Nu in de middag toch de 2-3 !! ❤️❤️❤️ ben zo intens gelukkig nu 🥹🥹❤️❤️

4 maanden geleden

Hij is af! Hoop zo dat alles goed blijft gaan💗🩵

4 maanden geleden

Eindelijk!!

4 maanden geleden

Reactie op ilsex.x

Dit zijn mijn testen, NOD was 8 of 9 juni. Na een vroege miskraam vorige ma ...
Ah wat fijn! Ziet er goed uit. Ik heb deze maand een vroege miskraam gehad bij 5 weken. Hoe zat dit bij jou en heb je nu gelijk deze maand dat het weer raak is?

4 maanden geleden

Reactie op xosuve

Ah wat fijn! Ziet er goed uit. Ik heb deze maand een vroege miskraam gehad ...
Ah wat vervelend! Sterkte 🍀🤍. Ik heb hem ook tussen de vier vijf weken gehad. Ik heb toen 1,5 week later een echo gehad om het te checken en om te kijken of het schoon is. En inderdaad meteen erna raak, er heeft geen menstruatie tussen gezeten. Ik heb wel ovulatie testen gedaan zodat ik een idee zou hebben wanneer m’n eisprong weer zou zijn

4 maanden geleden

Reactie op emms2821

Morgen nod🤞🏻🍀🥰! Testen blijven oplopen en clearblue wekenindicator geef ...
Bij mijn vorige zwangerschap gaf mijn wekenindicator ook op mijn nod 2-3 weken.. dit bleek een tweeling te zijn 😅 misschien iets om je op voor te bereiden

4 maanden geleden

Reactie op Noname26

Bij mijn vorige zwangerschap gaf mijn wekenindicator ook op mijn nod 2-3 we ...
Oei 😅… ook meer klachten toen? Ben morgen 6 weken maar merk wel dat stuk misselijker ben dan bij de eerste, kan amper wat doen nu 😵‍💫

4 maanden geleden

Reactie op emms2821

Oei 😅… ook meer klachten toen? Ben morgen 6 weken maar merk wel dat stuk m ...
Ik had helemaal geen klachten, eigenlijk de hele zwangerschap niet. Wel heel vermoeid

4 maanden geleden

Reactie op Noname26

Ik had helemaal geen klachten, eigenlijk de hele zwangerschap niet. Wel hee ...
Oh dat is wel fijn aan de ene kant! Hoopte ik ook maar helaas haha