237 Reacties

vor 4 Monaten

Reactie op babydreams

20DPO heb ik mijn laatste test gedaan (afgelopen vrijdag, ben nu 24DPO 5+3) ...
Ik ben nu 15 DPO en hij ziet er ongeveer uit als jou 14 DPO. Ik had alleen op 10 DPO nog een negatieve test en pas heel licht positief op 11 DPO

vor 4 Monaten

Dit is nu 11, 12, 13, 14 en 15 DPO. De foto van vandaag is alleen heel donker, misschien vandaar…

vor 4 Monaten

Reactie op Tesvdb

Dit is nu 11, 12, 13, 14 en 15 DPO. De foto van vandaag is alleen heel donk ...
Mooie oploop hoor!! 🥰

vor 4 Monaten

Reactie op babydreams

Mooie oploop hoor!! 🥰
Dankje! Ik maak me toch een beetje zorgen omdat die gewoon niet donkerder wordt.. ik heb het gevoel alsof m’n innesteling op 10 DPO is geweest, en ik zit nu op 16 DPO. Maar eerst ging de oploop sneller en nu blijft die beetje gelijk heb ik het idee

vor 4 Monaten

Reactie op Tesvdb

Dankje! Ik maak me toch een beetje zorgen omdat die gewoon niet donkerder w ...
Hoe gevoelig is deze test die jij gebruikt? Op zich zijn de testen een ja/nee he, dus ik zou me nog niet direct zorgen maken. Het helpt ook als je de foto's maakt na evenveel minuten elke keer en zorgt voor dezelfde hoeveelheid licht. Die van 14 en 15 hebben een donkere foto waardoor de lijn ook donkerder kan lijken dan dat ie eigenlijk is!

vor 4 Monaten

Reactie op Tesvdb

Dankje! Ik maak me toch een beetje zorgen omdat die gewoon niet donkerder w ...
Tip: vergelijk niet de opvolgende dagen met elkaar maar bijvoorbeeld test 1 met test 5 en je ziet dat hij zeker wel oploopt! En zolang je test positief blijft ben je gewoon zwanger x ik heb ook nog geen knaltest! (4+5)

vor 4 Monaten

Reactie op babydreams

Hoe gevoelig is deze test die jij gebruikt? Op zich zijn de testen een ja/n ...
Dankjewel meiden! Je raakt zo bezorgd door alle verhalen die je hier op de app leest soms. De digitale clearblue zegt ook nog steeds zwanger. Heb de wekenindicator van clearblue nog niet gedaan. Ben van plan die vrijdag te gaan doen.

vor 4 Monaten

Ik snap het helemaal, en herken het ook. Ik heb denk ik echt al 20 testen gedaan. Maar besef dat er ook een heleboel positieve verhalen zijn die vaak niet gedeeld worden of waar er overheen lezen!

vor 3 Monaten

Hé meiden, ziet deze oploop er goed uit voor jullie. eerste test is van dinsdag, tweede van zojuist. Ben nu 4+2 als het goed is

vor 3 Monaten

Reactie op Fier

Hé meiden, ziet deze oploop er goed uit voor jullie. eerste test is van din ...
Ziet er goed uit hoor!

vor 3 Monaten

Reactie op Fier

Hé meiden, ziet deze oploop er goed uit voor jullie. eerste test is van din ...
Jaa zeker donkerder🥰

vor 3 Monaten

Mijn oploop vandaag🥰

vor 3 Monaten

Dit is mijn oploop! De clearblue gaf 13 juni 1-2 weken aan en vanmorgen 3+ weken 🥺🤍. Gister was de testlijn ook donkerder dan de controle lijn van de telano! Ben zo benieuwd naar onze eerste echo 6 juli, dan zou ik 7 weken zijn 🥰

vor 3 Monaten

Ik heb nog steeds geen knaller (inmiddels 18 DPO). Ik ga ook stoppen met testen eventjes want het geeft me echt wel stress en dan zie ik het wel.

vor 3 Monaten

Reactie op Tesvdb

Ik heb nog steeds geen knaller (inmiddels 18 DPO). Ik ga ook stoppen met te ...
Ah heel begrijpelijk. Kan je zo onzeker maken he. hopelijk zit het allemaal goed 🍀

vor 3 Monaten

Reactie op Fier

Ah heel begrijpelijk. Kan je zo onzeker maken he. hopelijk zit het allemaal ...
Ja dat hoop ik ook! Ik heb denk ik ook wel een late innesteling gehad, dus cb zegt nu ook wel zwanger 1-2 waar het eerst nog niet zwanger zei. Dus hou me daar aan vast. Maar omdat ik ook bijna geen symptomen heb, is het gewoon heel lastig om te geloven dat alles goed zit. Terwijl ik geen nare ervaringen eerder heb gehad. Is mijn eerste zwangerschap 🥺

vor 3 Monaten

Reactie op Tesvdb

Ja dat hoop ik ook! Ik heb denk ik ook wel een late innesteling gehad, dus ...
Snap ik hoor, je probeert je toch ergens aan vast te houden die eerste weken. Hetzij een goede oploop of duidelijke symptomen. Ik check ook meerdere keren per dag of ik mn tepels nog pijn doen 😂 terwijl ook dat helemaal niets zegt over hoe de zwangerschap verloopt. We kunnen alleen maar afwachten en hopen dat het goed zit 🤞🍀

vor 3 Monaten

In maart een missed abortion gehad met 8 weken. Afgelopen maandag was mijn NOD, nu duimen dat het goed blijft gaan. CB gaf woensdag 2-3 aan 🍀

vor 3 Monaten

🤍

vor 3 Monaten

Dit is mijn oploop, elke ochtend vanaf 10dpo met de eerste urine. Ik werd er wat onzeker van hoe geleidelijk het gaat, maar ik had vandaag een 3+ op de ClearBlue en dat komt qua timing exact overeen met mijn vorige zwangerschap. Wat veel mensen zeggen klopt: als je om de dag test (en hier dus om en om één test wegdenkt) zie je de oploop veel duidelijker.