237 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Fier

H茅 meiden, ziet deze oploop er goed uit voor jullie. eerste test is van din ...
Ik kon het toch niet laten om nog 茅茅n test te doen. Ik ben er nu zoveel meer gerust op. Deze is heel duidelijk een stuk donkerder dan 3 dagen geleden馃グ

3 maanden geleden

Kan iemand mij misschien helpen? is dit een goed oploop van de testen? 18-06 was 10 DPO en sommige dagen heb ik 2 keer getest voor de zekerheid馃槀.. 23 is mijn NOD.. Mijn laatste menstruatie was wel 14-05 maar ik heb een cyclus van 35-40 dagen..

3 maanden geleden

Reactie op Anoniemm005

Kan iemand mij misschien helpen? is dit een goed oploop van de testen? 18-0 ...
Ik denk dat het prima is, maar het is altijd wat lastiger vergelijken als je met verschillende testen werkt. Maar je streepjes zien er goed uit naar mijn idee!

3 maanden geleden

Vannacht om half 2 thuisgekomen van een feestje urine was niet zo geconcentreerd. Balen dat ik nu toch getest heb maar goed we zien wel een oploop. Morgen nog een nieuwe poging 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Anoniemm005

Kan iemand mij misschien helpen? is dit een goed oploop van de testen? 18-0 ...
Als je elke keer op hetzelfde tijdstip test zie je ook beter resultaat. Altijd de eerste ochtendurine gebruiken en dezelfde test helpt

3 maanden geleden

Wanneer hoor je een knaller te hebben? Ik ben nu 3 dagen over tijd.

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Jaa zeker donkerder馃グ
Dat ziet er goed uit馃ぐ馃徏

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Wanneer hoor je een knaller te hebben? Ik ben nu 3 dagen over tijd.
Dat is per persoon verschillend. Zolang ze oplopen is het ook goed hoor 馃槉

3 maanden geleden

Help! Wat vinden jullie van deze test? Ik vind het zo gek dat er 1 soort penstreep super donker roze van kleur is en de rest van de streep een stuk lichter? Dit is m'n 3e zwangerschap maar dit met eerdere zwangerschappen nooit zo gehad?

3 maanden geleden

Reactie op BAMMAM

Help! Wat vinden jullie van deze test? Ik vind het zo gek dat er 1 soort pe ...
Gewoon een hartstikke positieve test hoor. Die van mij zag er ook zo uit

3 maanden geleden

15-6 early test vanwege krampen en de strong viking run die ik zou doen en het echt wilde uitsluiten. Dit was 3 dagen voor m'n menstruatie datum . 19e normale test 1 dag na m'n gemiste menstruatie

3 maanden geleden

Reactie op BAMMAM

Help! Wat vinden jullie van deze test? Ik vind het zo gek dat er 1 soort pe ...
De mijne is ook zo 3 dagen na NOD

3 maanden geleden

Blij met deze mooie oploop :) nu niet meer testen haha

3 maanden geleden

Dit is de mijne, bovenste twee zijn early testen, de onderste een normale met week indicatie (was wel benieuwd hoe die zou uitslaan ) 馃榿 geniet echt van die oplopende testresultaten en te zien bij anderen!

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

De mijne is ook zo 3 dagen na NOD
Geruststellend, dankjewel! En gefeliciteerd 馃グ

3 maanden geleden

Reactie op BAMMAM

Geruststellend, dankjewel! En gefeliciteerd 馃グ
Jij ook馃グ Hoever ben jij?

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Jij ook馃グ Hoever ben jij?
Volgens berekening van verloskundige nu 5 weekjes. Ikzelf denk net iets korter. En jij? 馃А

3 maanden geleden

Ik had 2 weken geleden echt een knaller van een test nu ben ik vandaag 8 weken en ik had afgelopen maandag een prachtige echo met kloppend hartje, maar nu doe ik net een test en is de streep lichter dan de knaller ( die deed ik 鈥榮 avonds ) en die van net maakt m鈥檔 hoofd een beetje gek ik moet wel zeggen dat ik al wel heel veel water op heb en hoop dat het hiermee te maken kan hebben

3 maanden geleden

Reactie op BAMMAM

Volgens berekening van verloskundige nu 5 weekjes. Ikzelf denk net iets kor ...
Ah! Ik ben 4+3 vandaag 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik had 2 weken geleden echt een knaller van een test nu ben ik vandaag 8 we ...
Waarom test je nog? Op een gegeven moment gaat je hcg teruglopen en heeft testen echt geen zin meer. De echos moet je je nu aan vasthouden.