9 Reacties

4 maanden geleden

Née daar kan je niet vanuit gaan. Na mijn miskramen teste ik echt nog een tijd positief en eerste dagen zelfs met oploop. Het kan natuurlijk wel gewoon goed gaan. Maar dat moet de echo uitwijzen dan tzt

4 maanden geleden

Ik zou hier wel hoop bij hebben. 2-3 is niet echt iets wat je zou krijgen na een biochemische zwangerschap. Wat je miskraam zou zijn als die op de termijn van je gebruikelijke menstruatie viel. Mag je geen bloedafname doen? Dan heb je sneller antwoord.

4 maanden geleden

Als je volgens de cb 2-3 weken bent, zal de innesteling waarschijnlijk 1-2 weken geleden zijn geweest. Komt dat overeen met wanneer je je ‘menstruatie’ dacht te hebben? En verloor je echt stolsels?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik zou hier wel hoop bij hebben. 2-3 is niet echt iets wat je zou krijgen n ...
Mijn menstruatie was 3 dagen later ( ik ben nooit laat) wat dus ook innesteling bloed geweest kan zijn. Ik wist niet dat je dat ook in bloedafname kan zien. Is dat dan bij de huisarts?

4 maanden geleden

Reactie op JohannaLinda

Als je volgens de cb 2-3 weken bent, zal de innesteling waarschijnlijk 1-2 ...
Mijn ovulatie was op 1 juni. En mijn menstruatie bleef uit 3 dagen laten bloedverlies gehad was dus ook innesteling kan zijn ik verloor geen stolsels

4 maanden geleden

Reactie op Annie246

Mijn menstruatie was 3 dagen later ( ik ben nooit laat) wat dus ook inneste ...
Je kan een 2x een bloedafname vragen. Bij een goede zwangerschap verdubbeld je hcg iedere 2 dagen. Hieraan zou je dus kunnen zien og het goed zit of niet. Ik zou het even aan je verloskundige of huisarts vragen. Een echo donderdad zal je denk ik ook niet zoveel meer vertellen.

4 maanden geleden

Reactie op Annie246

Mijn ovulatie was op 1 juni. En mijn menstruatie bleef uit 3 dagen laten bl ...
Had je ovulatietesten gebruikt om die 1 juni te bepalen?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Had je ovulatietesten gebruikt om die 1 juni te bepalen?
Nee dat niet, volgens de app gekeken

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Je kan een 2x een bloedafname vragen. Bij een goede zwangerschap verdubbeld ...
En mocht het toch een miskraam geweest zijn blijft de hcg dan niet hoog omdat alles er nog uit moet? En bedoel je met 2x bloedafname, 1 afname morgen en 1 woensdag?