4 Reacties

4 maanden geleden

Wat vervelend, maar het hoeft niets te zeggen. Ik heb al 2-3 weken iedere dag beetje bruin bloedverlies. Zolang het bruin is en geen maandverband vol is, hoef je je geen zorgen te maken

4 maanden geleden

Reactie op Lislis123

Wat vervelend, maar het hoeft niets te zeggen. Ik heb al 2-3 weken iedere d ...
Nee het komt en gaat ook en het is voornamelijk bij het vegen juist daarstraks wel dat ik het ook zag aan mijn ondergoed maar ondertussen ookal zogoed als niks meer begin het gewoon enorm vermoeiend te vinden toch zeker omdat ik door de echo van eergisteren juist een beetje gerustgesteld was 馃檭 bedankt voor je berichtje!鉂わ笍

4 maanden geleden

Ik ben momenteel 5+5 weken zwanger. Ik heb ook sinds deze week bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Voornamelijk in de middag. Snachts heb ik er geen last van. De verloskundige zei dat het geen kwaad kan zolang het geen helderrood bloed is. We blijven positief, probeer je geen zorgen te maken

4 maanden geleden

Reactie op sannix

Ik ben momenteel 5+5 weken zwanger. Ik heb ook sinds deze week bruine afsch ...
Ik had 2 weken geleden een heel zware bloeding met zelfs een stolsel de dag erna gelukkig een kloppend hartje gezien dus daarom dat ik door de echo van eergisteren (zat een week tussen de echos) het eindelijk wat kon loslaten maar nu zit de paniek er toch weer vol in馃槄 gelukkig tot nu toe geen Rood bloedverlies of stolsels 馃 gefeliciteerd trouwens!