Hey hey
Even mijn onzekerheid hier uiten want weet niet meer zo goed hoe ik ermee moet omgaan 馃ゲ
Eergisteren naar de gyn geweest en een supergoed echo gehad met een vruchtje van 9mm en een mooi kloppend hartje. Super gelukkig dus en voelde me eindelijk iets positiever. Sinds vandaag dan ook terug gaan werken maar na nog geen 2 u op het werk opeens terug bruin bloedverlies. Het is ondertussen wel terug gestopt maar ik merk dat het mentaal echt begint door te wegen ... 6 juli hebben we opnieuw een echo maar als ik echt wil kan ik ook altijd vroeger gaan. Het maakt me zo onzeker ... Ik neem ook medicatie (extra progesteron die is voorgeschreven na het eerste bloedverlies) nu gisteren avond in slaap gevallen voor ik deze had kunnen nemen (moet vaginaal ingebracht worden net voor het slapen) en nu maak ik me zorgen of het hierdoor zou komen... Ook begin ik een patroon te merken dat vanaf ik aan het werk ben (gezins zorg dus veel rechtstaan en rondlopen) het dus gewoon terug start. Ik heb minimale krampen maar heb meer het gevoel dat dit mijn darmen zijn ... Ben wel aan het twijfelen om me terug op arbeidsgeschiktheid te laten zetten want kan me op deze manier ook niet focussen op mijn job ...
Alle tips/ervaringen/peptalks zijn welkom !! 鉂わ笍