7 Reacties

2 maanden geleden

Mag je niet blijven? Hebben ze andere plannen met het huis? Bij mij betekende einde contract niet dat ik moest verhuizen, het contract werd verlengt. Ik zou dit eens navragen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mag je niet blijven? Hebben ze andere plannen met het huis? Bij mij beteken ...
Is een jongerencontract van 5 jaar, ik ging er in toen ik 22 was. Die verlengen ze niet 😌 & wil ook graag ergens anders wonen. Voordeel is dus wel wat ik al typte dat ik er niet direct uit word gegooid als ik niks vind, maar is wel mijn bedoeling om zsm te verhuizen naar een mooie grotere woning 🙌🏼

2 maanden geleden

Misschien zit is er een organisatie met meerdere filialen in je woonplaats. Dan kan je misschien makkelijk van locatie wisselen op de wachtlijst

2 maanden geleden

Ik zou mij persoonlijk wel inschrijven bij het kinderdagverblijf waar je een goed gevoel bij hebt. In de tussen tijd zou ik wel alvast oriënteren op kinderdagverblijf centra in de regio waar je graag zou willen wonen en evt. Ook daar inschrijven.

2 maanden geleden

Reactie op DGS

Misschien zit is er een organisatie met meerdere filialen in je woonplaats. ...
Nu je het zegt! Ik zag inderdaad nog 2 locaties staan in de regio. Helemaal niet bij stilgestaan 🤔 thanks!

2 maanden geleden

Sowieso je al inschrijven! De kans dat als je je pas inschrijft als je al verhuisd bent en je dan plek hebt is echt ontzettend klein. Dus ik zou zeker bij deze inschrijven, zsm, en wellicht kun je ookal bij bijvoorbeeld 2 inschrijven waar je hoopt/denkt heen te gaan verhuizen?

2 maanden geleden

Zou je kindje inschrijven bij de opvang om de hoek. En als je dan verhuisd en toch een andere opvang wil(dichterbij) . Kan je daar informeren naar hun opties en dan wellicht voor bepaalde periode heen en weer rijden. Ben je in elk geval zeker van opvang.