Bij mij om de hoek, op ongeveer 200 meter afstand zit een kinderdagverblijf waar ik een erg goed gevoel bij heb.
Echter loopt mijn huurcontract van de woning waar ik nu in woon volgend jaar juni af, precies in de periode dat ik weer zal gaan beginnen met werken, en ik dus opvang nodig zou hebben.
Tegen die tijd zal ik dus hoogstwaarschijnlijk snel gaan verhuizen of als het meezit al verhuisd zijn. (Het is niet zo dat ik direct het huis uit gezet word als ik nog niks nieuws heb gevonden)
Ik lees overal dat ik mijn kindje nu (10 wkn) eigenlijk binnenkort al moet inschrijven bij een kinderdagverblijf, wil ik kans hebben dat er plek is. Maaarrr stel dat ik tegen die tijd verhuisd ben, dan zijn er misschien betere opties die op dat moment dichter bij huis zijn.
Wat zouden jullie doen in dit geval? Gewoon hier inschrijven, en als ik verhuisd ben bij deze opvang blijven (ik zal waarschijnlijk binnen 10/15 km van waar ik nu woon blijven wonen)? Of kan je je kindje dan ondertussen ook al ergens anders inschrijven wat misschien dichter bij huis is en daar naar overstappen op een bepaald moment?