Ik ben opzoek naar de basic boxpakjes van de zeeman maat 44 deze zijn enorm lastig te krijgen overal!! Heeft er iemand wat er nog super goed uitzien of nieuwen voor jongens laat het me weten wil het liefst van dezelfde 2 hebben!
Hebben ze! In die rib stof waar iedereen dol op lijkt te zijn bij de romper ...
Jaaaa de ribstof van de Hema 🤤. Hier ook iemand die daar dol op is haha. Ze zijn zooooo zacht, ik denk echt dat je je verse baby daar een enorm plezier mee doet! Na twintig keer wassen zijn ze nog steeds als nieuw, dat kan ik van de Zeeman zeker niet zeggen. (Nee ik werk niet bij Hema 😜.)
Jaaa deze hadden wij ook voor ons eerste kindje, de ribstof van de Hema is echt top hoor hahaha zoooo zacht 🥰 gisteren ook weer zo'n ribbroekje bijgehaald met omslagvoetjes ❤️
Ontopic: ik ga van de week naar de zeeman, ik zal een oogje voor je in het zeil houden!
Haha. Ben jij er niet dol op zo te horen?
Ik vind het sws lastig. Ik houd zelf niet zo van rib en ook niet van pastelletjes/sad beige. Maar als je een beetje een leuk pakje wilt dan is het best moeilijk vind ik.
Oh jawel hoor, heb er ook veel van liggen. Allen nig geennervaring mee haha ...
Ik was toevallig bij zeeman van de week. Daar hadden ze zo'n boterzacht joggingspakje. Helaas in het donkergrijs. Dus die heb ik laten liggen. Rompertjes had ik gelukkig/helaas (😆) nog genoeg liggen van mijn eerste zoontje
Is het een specifieke reden dat je maat 44 zoekt ? Want in die maat zitten ze amper als je iig een voldragen baby straks krijgt zeg maar goed bedoelt overigens hoor , meer dat je niet teveel inslaat