21 Reacties

22 dagen geleden

Hema heeft best wel wat 44, of ze boxpakje hebben durf ik niet te zeggen

22 dagen geleden

Heb je een foto van wat je bedoelt? Wil anders hiet in vlaanderen eens kijken, wie weet liggen er hier nog. Heb je vinted al geprobeert?

22 dagen geleden

Reactie op S09022025

Hema heeft best wel wat 44, of ze boxpakje hebben durf ik niet te zeggen
Hebben ze! In die rib stof waar iedereen dol op lijkt te zijn bij de rompers.

22 dagen geleden

Deze

22 dagen geleden

Deze

22 dagen geleden

Van de zeeman zijn enorm fijn! En kan ze echt nergens uithalen maat 44 heb alles al afgebeld hier in de buurt in Maastricht 😂

22 dagen geleden

Ik had van hema een set met een boxpakje en broekje/truitje. Hema valt wel ruim vind ik!

22 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hebben ze! In die rib stof waar iedereen dol op lijkt te zijn bij de romper ...
Jaaaa de ribstof van de Hema 🤤. Hier ook iemand die daar dol op is haha. Ze zijn zooooo zacht, ik denk echt dat je je verse baby daar een enorm plezier mee doet! Na twintig keer wassen zijn ze nog steeds als nieuw, dat kan ik van de Zeeman zeker niet zeggen. (Nee ik werk niet bij Hema 😜.)

22 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Jaaa deze hadden wij ook voor ons eerste kindje, de ribstof van de Hema is echt top hoor hahaha zoooo zacht 🥰 gisteren ook weer zo'n ribbroekje bijgehaald met omslagvoetjes ❤️ Ontopic: ik ga van de week naar de zeeman, ik zal een oogje voor je in het zeil houden!

22 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Jaaa deze hadden wij ook voor ons eerste kindje, de ribstof van de Hema is ...
Ja heb ze ook liggen, maar dus nog geen persoonlijke ervaring mee 🤭

22 dagen geleden

Hmm.. dan die Van de HEMA eens proberen!

22 dagen geleden

Hema heeft deze 4 in maat 44 online op voorraad, zijn mega fijn! En omdat het meegroei is, gaan ze ook lekker lang mee🥰

20 dagen geleden

Reactie op Anna1207

Hmm.. dan die Van de HEMA eens proberen!
Hey, ben je al gaan kijken bij de hema? Iets gevonden? Ik was vandaag bij 2 zeemans en helaas geen van die blauwe pakjes gevonden.

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hey, ben je al gaan kijken bij de hema? Iets gevonden? Ik was vandaag bij 2 ...
Hey! Nee heb ze nog niet gehaald ma ga deze zeker halen! Heb gelukkig op Vinted gevonden zo goed als nieuw 4 pakjes voor elke baby super fijn!

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Haha. Ben jij er niet dol op zo te horen? Ik vind het sws lastig. Ik houd zelf niet zo van rib en ook niet van pastelletjes/sad beige. Maar als je een beetje een leuk pakje wilt dan is het best moeilijk vind ik.

20 dagen geleden

Reactie op Anna1207

Van de zeeman zijn enorm fijn! En kan ze echt nergens uithalen maat 44 heb ...
Wil best voor je kijken hier in Den Bosch. Dan komen er alleen extra verzendkosten bij. Kan je bij zeeman niet online bestellen trouwens?

20 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Haha. Ben jij er niet dol op zo te horen? Ik vind het sws lastig. Ik houd ...
Oh jawel hoor, heb er ook veel van liggen. Allen nig geennervaring mee haha, maar lees er heel vaak over.

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Oh jawel hoor, heb er ook veel van liggen. Allen nig geennervaring mee haha ...
Ik was toevallig bij zeeman van de week. Daar hadden ze zo'n boterzacht joggingspakje. Helaas in het donkergrijs. Dus die heb ik laten liggen. Rompertjes had ik gelukkig/helaas (😆) nog genoeg liggen van mijn eerste zoontje

20 dagen geleden

Is het een specifieke reden dat je maat 44 zoekt ? Want in die maat zitten ze amper als je iig een voldragen baby straks krijgt zeg maar goed bedoelt overigens hoor , meer dat je niet teveel inslaat

20 dagen geleden

Reactie op nice88

Is het een specifieke reden dat je maat 44 zoekt ? Want in die maat zitten ...
Ze is zwanger van een meerling als ik het goed zie op haar profiel, die zitten vaak wel in 44 🙂