5 Reacties

vor 2 Monaten

Ik heb al sinds 4+3 op en af bloedverlies. Van roze tot bruin en zelfs felrood! Maar zonder krampen en het is alleen met afvegen. Ook mijn verloskundige zegt dat het afwachten is, maar zolang het niet doorzet en ik er geen pijn bij krijg ik me nog geen zorgen hoef te maken! Ik heb aankomende dinsdag mijn 1e echo, dus even afwachten of alles ook echt goed is 😅 Hier in de app zie je natuurlijk vooral de horrorverhalen, omdat mensen dat kwijt willen, als het helpt zou ik deze dan ook niet te veel lezen als ik jou was 😅

vor 2 Monaten

Reactie op RomyMM

Ik heb al sinds 4+3 op en af bloedverlies. Van roze tot bruin en zelfs felr ...
Bedankt voor je reactie! Dit is in ieder geval een geruststelling, mijn krampen zijn niet noemenswaardig maar je voelt wel iets! Rugpijn is trouwens volledig weg. Oh wat spannend! Nog eventjes wachten voor de echo! Ik hoop dat alles goed is 😊! En idd de verhalen zijn niet het fijnste om te lezen, maar ik kan mezelf ook niet weerhouden 🙈

vor 2 Monaten

Reactie op Eerstekeer✨

Bedankt voor je reactie! Dit is in ieder geval een geruststelling, mijn kra ...
Ik heb ook wel soms zo’n weeïg gevoel, maar gek genoeg valt dat dan weer niet samen met het bloedverlies 😂 Ik snap het wel hoor, ik lees ze ook, al probeer ik mezelf ervan te weerhouden 😂 probeer vooral voor jezelf te bedenken dat zolang het niet doorzet er een grote kans is dat alles gewoon goed is ☺️

vor 2 Monaten

Hello ik heb dit al 2 weken. Roze, bruin en rood verlies, en een goede echo gehad. Komt goed!

vor 2 Monaten

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hello ik heb dit al 2 weken. Roze, bruin en rood verlies, en een goede echo ...
Ik heb dit ook sinds 2 weken. Minimaal 1x per dag als ik veeg dan zit er wat roze, of bruin bij. 2 weken geleden had ik echt bloed met vegen. Maar geen krampen of andere pijn. Ik heb 3 echo’s al gehad mede omdat ik ook nu medisch ben en die zagen er goed uit maar pfff dit maakt me zo onzeker.