27 Reacties
vorig jaar
Ik ben nu 35 weken en ik had het zelfde wij hebben het opgelost door met wie we het zoude gaan vieren over gehaald om het bij ons thuis te doen en niet te veel mensen max 5 personen inclusief me partner en mij op die manier kan je het toch soort van vieren en toch ook je rust nemen als je dit wil de mensen die komen moeten er dan maar begrip voor hebben
vorig jaar
Wij hebben besloten om dit jaar samen thuis te blijven. Ook omdat ik bijna zeker weet dat ik de 12 uur niet haal en dan kan ik tussendoor nog even slapen. Ik zou doen waar jij je goed bij voelt, zeker nu. Je vriend zal het echt wel begrijpen :)
vorig jaar
Wij vieren het altijd met vrienden, groot feest. Dit jaar voor t eerst met een winter bbq vooraf. Ik ga daar wel heen, maar de vrienden bij wie t is vinden t niet erg als ik tusswndoor ff 10 min op de bank plat ga liggen. Voor mij werkt t erg om soms even te liggen en dan ben ik weer opgeladen.
Qua dansen geen idee hoe dat gaat haha! Zal wel barkruk zitten worden.
Maar ik voel me opzich nog best oke en afleiding doet veel bij mij. De dag erna inleveren..
vorig jaar
Reactie op lovemaryandel
Ik ben nu 35 weken en ik had het zelfde wij hebben het opgelost door met w ...
Wij doen ook dit indd. 2 stelletjes komen bij ons logeren. Ik ga smiddags dutje doen en wij beginnen wat later omdat ik t altijd wel enorm lange zit vind, dat zal nu helemaal wel zo zijn 😅 dus we gaan heel uitgebreid eten, 4 of 5 gangen met als doel dat we pas rond 11 uur klaar zijn met eten dat t dan nog maar even is tot 12
vorig jaar
Tsja
Hier al jaren thuis ivm kind en huisdieren
Mijn ouders komen
Misschien dat ik even een tukkie doe in de middag met de kleuter om überhaupt wakker te blijven 's avonds 🤣
vorig jaar
Ik ben dan 35 weken zwanger en wij gaat samen met onze hond en 3 jarige naar mijn zwager en vriendin en blijven daar slapen. Ik ga lekker met de kleine rond 2000 naar bed en slaap even een uurtje of 2 en zet dan mijn wekker zodat ik wakker kan worden. Dan zit mijn man ook niet alleen🤣 .
vorig jaar
Ik vond dit ook zo lastig! Liefste blijf ik in mijn bed en zet ik een wekker - aan de andere kant wil ik mijn vriend de ruimte geven om te doen wat hij graag wil (hij wil met vrienden zijn en mij - maar niet alleen thuis op de bank zitten). Hebben nu besloten om van 19:00 - 22:00 naar mijn moeder te gaan: daar eten we samen en is het rustig en daarna naar zijn vrienden, zodat ik daar niet de hele avond hoef te zitten. Misschien dat het voor jullie ook werkt om iets op te splitsen? Dat je niet de hele avond hoeft te vieren.
vorig jaar
De vriendengroep bij ons uitgenodigd voor een borrel, eten, spelletjes. Kan ik tussendoor even op de bank als het moet. Na 12en gaan degenen die zin hebben nog stappen, ik kijk op de avond zelf of ik nog mee wil
vorig jaar
Hier geen aanpassingen op de standaard oud-en-nieuw viering. Heb ik overigens bij mijn vorige zwangerschap ook niet gedaan (januari kindje).
Wij vieren het met een hoop familieleden samen, vanaf 's middags, gezamenlijk avondeten, gezelschapsspelletjes spelen met verschillende hapjes tussendoor en om 12 uur natuurlijk vuurwerk afsteken. En ja, dat doe ik ook 😅 al is het deze zwangerschap wat lastiger bukken dan de vorige en ben ik wel van plan iets rustiger aan te doen daarmee.
Ik zie mijn zwangerschap niet als een ziekte. Zal het hooguit 1 januari net even wat rustiger aan doen omdat de dag ervoor wat druk is geweest.
vorig jaar
Wij gaan het met 2 andere stellen die al jonge kinderen hebben vieren bij 1 van hun thuis, dus het zal sowieso geen gekkigheid worden, maar wel bewust gekozen om ze niet bij ons uit te nodigen, zodat we gewoon lekker naar huis kunnen wanneer ik het niet meer vol houdt.
Eerder naar bed ga je toch niet zo gauw wanneer iedereen nog in jou woonkamer zit 😉
vorig jaar
Wij zijn met z'n tweetjes thuis. Ook nog een peuter die op dit moment slecht slaapt en we met kerst al gesleept hebben naar familie, dus voor ons voelt het fijner om gewoon thuis te blijven. Wonderbaarlijk ook niemand die dit jaar naar onze plannen heeft gevraagd, want normaal zijn er altijd wel vrienden die vanaf november beginnen te peilen wat de plannen zijn. Zelf hebben we het dus ook niet actief gevraagd en dat voelt wel prima voor dit jaar. Wij gaan lekker eten als de peuter op bed ligt, spelletjes doen, de oudejaarsconference kijken en om 00.00 uur even proosten met de buren.
vorig jaar
Wij vieren het apart. Mijn vriend gaat ergens draaien, super leuk natuurlijk maar de muziek staat sowieso voor mij te hard. Ik laat hem zijn gang gaan en ga zelf op de avond zelf kijken waar ik zin in heb. Vrienden hosten een etentje en ik denk dat ik voor 00.00 gewoon lekker thuis wil zijn. Geen zin in vuurwerk of dronken mensen, daar voel ik me echt niet meer op mijn gemak. En het gaat ook regenen 😝
vorig jaar
Wij gaan naar vrienden toe ,ik ga rond 23 uur naar huis ook vanwege de huisdieren, maak een lekkere borrelpraat voor mezelf met een mocktail en ga lekker op bed liggen met de diertjes.
vorig jaar
Wij zijn vandaag naar Berlijn gereden met de maxicosi op de achterbank 😅🤣. Ben morgen 33 weken maar voor t geval dat hebben we wel de vluchttas meegenomen. Hebben de vakantie wel wat aangepast en zijn nu 4 dagen weg ipv 9 zoals eerst gedacht.. Nog last minute een bekkenband gehaald omdat ik deze week echt ben gegroeid qua buik