55 Reacties

3 maanden geleden

Als je 38 ouder noemt dan ik ja 😉

3 maanden geleden

Reactie op MKvR

Als je 38 ouder noemt dan ik ja 😉
Ohh leuk. Al zwanger?

3 maanden geleden

Nog niet, of misschien wel haha 🤷🏼‍♀️ Komende woensdag is m'n nod 🤞🏻 Zou voor ons de derde zijn dan 😊

3 maanden geleden

39 jaar 🙋‍♀️ Oudste twee zijn 11 en 10, jongste 10 maanden en zwanger van de vierde 🙂

3 maanden geleden

Ik ben bijna 36, en pril zwanger… ik behoor volgens mij dan ook tot een oudere mama😇 Ik heb al 2 dochters van 5 en 3. Daartussen een kindje verloren met 13 weken en afgelopen jaar een miskraam gehad met lange nasleep. Erg blij maar ook heel angstig of deze regenboog baby mag blijven plakken!

3 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

Ik ben bijna 36, en pril zwanger… ik behoor volgens mij dan ook tot een oud ...
Hier hetzelfde 🤪 en 2 kids van 7 en 5 al 🥰

3 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Hier hetzelfde 🤪 en 2 kids van 7 en 5 al 🥰
Wat leuk! Toen ik zwanger was van de jongste ging dat bijna helemaal langs de oudste heen. Dat zal nu wel anders zijn.

3 maanden geleden

Reactie op MKvR

Nog niet, of misschien wel haha 🤷🏼‍♀️ Komende woensdag is m'n nod 🤞🏻 Z ...
Ennnnn?

3 maanden geleden

35! Al drie keer zwanger geweest maar helaas nog geen kinderen. Nu weer pril zwanger! Hopelijk gaat het nu goed. 🤞🏽

3 maanden geleden

Reactie op ovandijk

35! Al drie keer zwanger geweest maar helaas nog geen kinderen. Nu weer pri ...
Succes meid!

3 maanden geleden

Bijna 39 en pril zwanger van de 2de (hiervoor nog een een miskraam gehad)

3 maanden geleden

Ik ben 35. Twee miskramen gehad en nu derde keer zwanger.

3 maanden geleden

Oh jeetje ik behoor blijkbaar ook tot deze categorie met 37 jaar. Vanaf 35 geriatrisch toch? Pfff wat vliegt de tijd Heb drie zoons, 15, 13 en 18 maanden. En nu vierde kindje op komst.

3 maanden geleden

Ik ben bijna 37, al een zoontje van 4 en vorig jaar afscheid moeten nemen van onze dochter na 15 weken (trisomie 18 kwam uit de nipt). Dus t/m de nipt hier vooral veel stress 😅

3 maanden geleden

41 en pril zwanger via ivf van een deense donor

3 maanden geleden

Reactie op Bammie13

41 en pril zwanger via ivf van een deense donor
Amai dat zijn goede donors 😁😁😁 wit haar blauwe ogen hahaha

3 maanden geleden

Reactie op BabyDriessen

Amai dat zijn goede donors 😁😁😁 wit haar blauwe ogen hahaha
Haha kan je idd voor kiezen. Maar alle smaken komen voorbij hoor bij deze donoren 😉

3 maanden geleden

Ik ben net 35 en zwanger van de 1e! Bewust ook gewacht en zou eigenlijk nog wel langer willen wachten als het kon. Mentaal nog 25😆 en vind het allemaal erg spannend omdat ik psychisch niet labiel ben. Er is nooit een perfect tijd maar nu voel ik het klokje wel tikken:) blij dat ik zwanger kon worden en hopen dat de eerste echo (11 juli) goed gaat. Ben nu iets meer dan 6 weken zwanger.

3 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Ik ben net 35 en zwanger van de 1e! Bewust ook gewacht en zou eigenlijk nog ...
Proficiat!! Ik ben 40 maar idd... voel me 30 en zie er ook geen 40 uit. Vriend is 10jaar jonger 🥰😝

3 maanden geleden

Reactie op BabyDriessen

Proficiat!! Ik ben 40 maar idd... voel me 30 en zie er ook geen 40 uit. Vri ...
Goede genen dus😉