6 Reacties

7 dagen geleden

Ik zou even bellen om het te laten weten. Kan meerdere redenen hebben, veel zijn onschuldig. Houd het even in de gaten.

7 dagen geleden

Bleggghh ik had dit vorige zwangerschap ook. Kun je je herinneren of je toevallig eerder vandaag flink geniest heb? Of een goede hoestbui? Het bleek bij mij gewoon een stom bloedvaatje te zijn die was geknapt door een niesbui tijdens het wandelen. Maar voordat ik daarachter kwam 🙄...echt heel angstig moment, getver..

7 dagen geleden

Hoi! Dit had ik toevallig vorige week ook. Ik ben nu 20+4. Ik heb de verloskundige toen gebeld. Ze gaf aan als het zo weinig is en ik verder nergens last van had (geen buikklachten oid), dat er waarschijnlijk een bloedvaatje is geknapt bij de baarmoedermond. Die is nu heel goed doorbloed en dat kan dan makkelijk gebeuren. Heb daarna ook geen bloedverlies meer gehad en gister weer het hartje mooi horen kloppen. Hoop dat voor jou hetzelfde geldt.

7 dagen geleden

Dankjewel voor de tip het zou wel kunnen dat ik heb geniest ik weet het niet meer want het beetje bloed was gisteren gebeurd . Daarna geen last meer gehad en de 20 weken echo was ook helemaal prima . Maar inderdaad wel een angstig moment van wat zal ik doen .

7 dagen geleden

Reactie op SharonO

Hoi! Dit had ik toevallig vorige week ook. Ik ben nu 20+4. Ik heb de verlos ...
Super om te horen dat alles daarna weer goed was. Verder heb ik geen last inderdaad het zou kunnen dat het gewoon een bloedvaatje is . Dankjewel iedergeval het stelt me wel wat gerust.

7 dagen geleden

Ik heb een week bloed verlies gehad. En er was niks aan de hand. Ik denk dat ik wat te garf had geperst met de grote boodschap