24 Reacties

één maand geleden

Ik denk dat onze zoon 1 maand maat 1 gedragen heeft. Wij hebben wel bewust gekozen voor pampers pure (toen waren die van het kruidvat/etos er nog niet) ook omdat deze voor ons gevoel smaller vielen. We hebben een lang/slank jongetje. Dus qua breedte kon hij het na 1 maand nog prima hebben, maar dan kwamen ze op zijn rug niet meer hoog genoeg😅 Dus mijn advies zou ook zijn koop niet direct teveel, probeer wat uit wat je fijn vindt en dan is bij bestellen/kopen evt zo gedaan. We vinden nu nog altijd de pampers pure en die eco lijn van de etos het fijnste. Ook een tijdje die van de kruidvat gehad, maar die voelen toch minder prettig.

één maand geleden

Reactie op YH89

Ik volg even! Word onze 1e en had mij er nog niet over ingelezen 🙈. Hadden ...
Kruidvat luiers mag je altijd ruilen! Zonder bon zelfs, zolang de verpakking dicht is althans. Dus dat hoef je nu niet in voren te doen!

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Haha ja ik ruik ze ook meteen! Nou zijn wij er ook heel scherp op, omdat mi ...
Ja maar ook als een baby ze aan heeft, ruik ik dat echt meteen, onze opvang gebruikt ze ook. Ik weet niet wat het is, niet iedereen ruikt het haha

één maand geleden

Reactie op LV00

Kruidvat luiers mag je altijd ruilen! Zonder bon zelfs, zolang de verpakkin ...
Ik woon in het buitenland, dus ik kom niet zomaar bij een Kruidvat, dus zou het wel 'van te voren' moeten/willen doen 😅. Het ging mij meer om, dat ik dan nu 'gratis' van maat 1 naar maat 2 kan ruilen, omdat ik misschien teveel van maat 1 heb?! De rest zal ik sowieso niet in Nederland halen als ik bevallen ben, voordat ik straks een merk koop waardoor ik steeds terug moet 🤭