9 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb ondervonden bij ons eerste kindje dat ik een parasol echt onhandig vind, wanneer de zon zich draait zit de zon toch in de wandelwagen en moest je continu de parasol heen en weer verzetten. Nu een Dooky cover, vinden wij fijner
8 maanden geleden
Reactie op ladyladylady
Ik heb ondervonden bij ons eerste kindje dat ik een parasol echt onhandig v ...
Ah oké dankje! Ik heb inderdaad ook een dooky besteld, maar nog niet gebruikt. Misschien toch maar een kans geven
8 maanden geleden
Ik heb Sport-Brella Versa-Brella XL Paraplu / Parasol besteld op bol.com. Niet voor tijdens het lopen daarvoor is ie denk ik te groot, maar we super fijn ding voor als je ergens zit en kan ook op balkon, stoel leuning, etc. worden bevestigd. Echt top!
8 maanden geleden
Reactie op ladyladylady
Ik heb ondervonden bij ons eerste kindje dat ik een parasol echt onhandig v ...
Ja dit! Ik kocht bij mn eerste kindje een simpel parasol voor aan kinderwagen en kwam er bij de eerste wandeling al achter dat het niet werkt.
Nu heb ik een dooky en die laat ik soms als een soort gordijntje helemaal links of rechts hangen,of 1/3 opgerold, zodat je wel je kindje ziet maar er wel schaduw op het hoofdje valt. Vind hem ideaal!
8 maanden geleden
Geen parasol maar een Cloby besteld, een doek tegen uv voor wandelwagen en je kan hem ook gebruiken voor voeden of voor van alles. Nog niet gebruikt (vandaag binnen gekregen) maar hij ziet er handig uit!