8 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, Precies het zelfde hier. Voel me zo belabberd en hoop zo dat dit alleen bij het eerste trimester hoort!

2 maanden geleden

Reactie op anouk19888

Hoi, Precies het zelfde hier. Voel me zo belabberd en hoop zo dat dit all ...
Dat hoop ik ook!🍀🩷

2 maanden geleden

Ik irriteer me aan alles en iedereen. Het is gewoon rot om je continue misselijk, moe en slap te voelen. Tijdens mijn gehele eerste zwangerschap had ik geen zin in seks en dat heb ik nu ook weer. Gelukkig snapt/accepteert mijn man dat volledig.

2 maanden geleden

Ik anders ook hoor pff, in de ochtend wil ik rustig wakker worden maar meneer lig dan al weer tege me aan of wil h’m dr in stoppen, niks verkeerds mee maar laat me met rust ik spring dan ook zsm uit bed . Irriteer me mateloos . Hormonen be like 🤣🤣

2 maanden geleden

Hey. Ik had dit ook tussen de 5 en de 7 weken. Denk soort ongemak van het begin. Nu is dat weg en heb ik weer elke dag zin

2 maanden geleden

Same, gelukkig gaat na zwangerschap altijd weer over, duurt alleen even🙈

2 maanden geleden

Ik erger me al aan mensen die voor mij rijden in de auto en niet opschieten laat staan aan mijn man kwam net thuis en lag de hele woonkamer vol met gereedschap kreeg meteen een uitbrander erger me aan zulke dingen gewoon nu waarom ja zeg het maar

2 maanden geleden

Yess ik ook! Vind een kus soms al vies😂 nou moet ik zeggen dat het wel al minder word! Eerst was ik ook super snel aangebrand en vlamde ik overal op het word al minder. Komt misschien ook omdat ik gestopt ben met roken. Verder heb ik nergens last van..