9 Reacties

11 maanden geleden

Nee niet alles past in de autostoel adapters. Vaak wel veel en vooral als de autostoel van een bekend merk is. Je zou bij de autostoel adapters moeten kijken in de specificaties welke merken en modellen compatibel zijn ermee.

11 maanden geleden

Is het een optie om een verkleiner te kopen? Dat heb ik namelijk gedaan, bij die van mij zat het ook niet dus ik heb het gewoon los besteld.

11 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Is het een optie om een verkleiner te kopen? Dat heb ik namelijk gedaan, bi ...
Welke stoel en welke verkleiner heb je daarbij los gekocht? Ik ben de verkleiner van mijn Nuna Arra next kwijt 😬

11 maanden geleden

Je kan wss ook gewoon een losse verkleiner kopen… scheelt je een hele autostoel aanschaffen die wss niet past

11 maanden geleden

Nee helaas, en het vinden van de juiste adapter kan een heel gedoe zijn (bij Maxi Cosi/Bugaboo heb je bijvoorbeeld al iets van drie verschillende adapters). Ik zou ook gaan voor de verkleiner. Staan er heel veel op vinted!

11 maanden geleden

Reactie op DuploMom

Nee helaas, en het vinden van de juiste adapter kan een heel gedoe zijn (bi ...
Nee hoor! Wij hebben alleen een aparte adapter voor de het autostoeltje. De reisweig en buggy klik je er zo op 😊

11 maanden geleden

Reactie op M&M 21

Welke stoel en welke verkleiner heb je daarbij los gekocht? Ik ben de verkl ...
Ik heb de maxi cosi pebble 360. En gewoon via internet gezocht op verkleiners, zijn er veel te koop ☺️

11 maanden geleden

Nee hoor! Wij hebben alleen een aparte adapter voor de het autostoeltje. De ...
Precies, wij ook! Wij hebben bij de kinderwagen 3 Jr geleden een maxi cosi (niet dat merk) erbij gekregen, ander merk dan de kinderwagen. Er zaten adapters bij en deze passen op de kinderwagen. Dus alleen voor de autostoel deze adapters nodig.

11 maanden geleden

Er is vaak voor vrijwel ieder merk autostoel wel een adapter op de kinderwagen te krijgen. Afhankelijk beetje van het merk, alle bekende merken sowieso!