10 Reacties
vorig jaar
Ik ben 1.59 en struggle daar ook mee. Wat ik heb gedaan is jeans kopen van h&m of Asos en alles wat te lang was heb ik geknipt van onder en nu staan ze super mooi.
Bij pantalons zou ik ze naar een naaister brengen kost je max 10€ om het in te korten.
Jou zou denken dat de jeans dan echt lelijk worden maar echt niet. Trust me :))
vorig jaar
Reactie op Bahtizar
Ik ben 1.59 en struggle daar ook mee. Wat ik heb gedaan is jeans kopen van ...
Ik ben 1,58 en vind het juist niet zo mooi om broeken zomaar korter te laten maken 😅 Komt omdat het knie gedeelte dan eigenlijk niet op je knie valt. Pantalons zijn wel beter dan spijkerbroeken bijvoorbeeld! Ben ook al heeel lang op zoek naar broeken die voor petite vrouwen goed zijn!
vorig jaar
Ik heb de flared broeken van prenatal en dan zelf korter gemaakt met strijkband van de hema.
Ik snap wat je bedoelt met broeken en het kniestuk. Daar geen tips voor bij spijkerbroeken. Die koop ik voor nu niet.
vorig jaar
Ik ben 1.58m en draag al jaren bijna alleen maar Only lengtemaat 30. Nu ook weer in de zwangerschapsbroek. Heb ook een van Esprit maar blijf Only t fijnst zitten. Koop deze altijd bij Aboutyou, kosten mij €25-€35.
vorig jaar
Meer een tip voor na de bevalling: Silver creek heeft lengte maat 28. En de sting heeft 1 spijkerbroek ook in lengte maat 28(ik weet de naam even niet).
vorig jaar
Geweldige topic, want mijn hemel wat is het moeilijk om een goede broek te vinden! Ik ben ook 1,56m.
Ik heb alles laten inkorten én ik heb nu 3 jumpsuit via Vinted gekocht, maat xs. Ze zijn allemaal afkomstig van Spaanse vrouwen en ze passen perfect, want zij zijn vaak ook niet zo lang. Misschien klopt mijn redenatie totaal niet hahah, maar tot op heden past het wel direct!
vorig jaar
Reactie op Hansje87
Ik ben 1,58 en vind het juist niet zo mooi om broeken zomaar korter te late ...
Nou dat vindt ik dus niet. je merkt er echt niks van trust me. Al mijn zara broeken zijn geknipt vooral de mom jeans etc. De h&m jeans zijn super lang ik heb ze geknipt en staan veel beter. Ik knip ze tot aan me enkels is maar een klein stuk.
vorig jaar
Thanks nog voor jullie reacties! Ik heb het een beetje opgegeven merk ik wat broeken/jeans betreft hahaha 🙈 Ik ben ook best kieskeurig hoor. Maar met nog maar 2 maanden te gaan denk ik; heeft het nog wel zin? Dan maar nog wat (flared) leggings inslaan en oversized truien/vesten aan 😂. Ik heb een paar hele leuke vesten en trui bij de C&A besteld die ook nog eens 100% katoen zijn!!! Zo blij ermee 😍 Bijna onmogelijk om 100% katoen tegenwoordig te vinden die ook nog eens betaalbaar zijn..