5 Reacties

12 dagen geleden

Bij ons is het juist andersom. Precies dezelfde dingen als jij zegt,(troosten, uit bed halen etc) maar dan ben ik het die alles moet doen. Ik denk echt dat je het niet persoonlijk moet opvatten, het heeft denk ik echt te maken met dat hij doorheeft dat er wat aan het veranderen is idd. Hier merk ik dat hij heel erg geniet van dingen samen doen met papa en echt wel van hem houd, maar als ik in de buurt ben moet ik gewoon alles doen. Heeft naar mijn idee niks te maken met zn band met papa of zn liefde voor hem. Maar kan me wel goed voorstellen dat dat zeer kan doen. Ik hoop dat het idd als de baby er is, en hij na een tijdje weer wat gewend is aan de nieuwe situatie, het allemaal weer bij trekt.

12 dagen geleden

Dit hoort ontzettend bij de peuterpuberteit! Het is een fase, niet persoonlijk aantrekken. (Ook al is dit lastig) Mijn peuter vindt zijn vader ook fantastisch, roept dan ook dat ik weg moet gaan. Van de week mocht z’n vader hem alleen uit bed halen en aankleden plus verschonen. Best hoor. :) Adem in adem uit

12 dagen geleden

Dit hadden wij ook, ook echt een traantje om gelaten. Na de bevalling was dit ook nog een tijdje zo maar het is goed gekomen ❤️

11 dagen geleden

Herkenbaar. Een half jaar geleden had onze dochter (bijna 3) een papa-fase waarin ik amper iets mocht doen als we beide thuis waren. Niet altijd leuk maar om eerlijk te zijn soms ook heerlijk. Nu is het vooral mama (want wij zijn meisjes). Gelukkig pikt ze af en toe wel dingen van papa want die zal na de bevalling toch meer met onze oudste dochter in de weer zijn.

10 dagen geleden

Oh onze peuter heeft ook steeds van die buien, dan weer een periode papa en dan weer een periode mama. Ik zou er maar lekker van genieten, straks zal je man ook veel met je peuter in de weer zijn als de baby er is. Alleen maar fijn dat papa nu even favoriet is! Wij hebben bij de oudste er alles aan moeten doen om papa weer een beetje geliefd te krijgen rond de bevalling van mijn middelste, dat was nog best ingewikkeld 🙈