10 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb echt giga pijn aan mijn knieeen niet normaal. Kan soms niet eens normaal opstaan.
6 maanden geleden
Reactie op elisesteen
Ik heb echt giga pijn aan mijn knieeen niet normaal. Kan soms niet eens nor ...
Pff gek he. Mn lichaam voelt zo zwaar.. ik ben wel bevallen met de benen in de beugels
6 maanden geleden
Ik heb ook heel stijve knieën! Alsof ik een heel zware workout heb gedaan. Wist niet dat dit ook een ding was….
6 maanden geleden
Hier ook🥴 vorige 2 bevallingen ook gehad, toen nog naar reumatoloog enzo geweest voor onderzoek. Kwam niks uit, dacht toen dat het van het tillen van de maxicosie kwam. Nu een Doona aangeschaft, maar heb het weer net zo erg als toen, dus weer nu zeker dat het bij ontzwangeren hoort😏😅
6 maanden geleden
Ja, hoort bij post-partum fase. Ik herken het ook van beide keren. Vooral mijn knieën doen echt moeilijk veel pijn. Buigen, of even door mijn knieën zakken om iets te pakken van de grond…. Dan ga ik ff kapot😂. Echt een kut kwaal maar niets aan te doen. Gezond eten en veel water drinken! ☺️ En rust als het pijn doet.
6 maanden geleden
Jep! Hier ook zoveel last. En juist als ik veel beweeg lijkt het minder 😬 Hier was 'n week geleden ook een soortgelijk topic over geplaatst: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/pijnlijke-knieen-AaOyQvg?utm_source=24Baby&utm_medium=app