10 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb echt giga pijn aan mijn knieeen niet normaal. Kan soms niet eens normaal opstaan.

6 maanden geleden

Jep, hier had ik ook al een topic over geopend. Knieen zijn erg pijnlijk. Voel me soms echt een oude vrouw 😂

6 maanden geleden

Reactie op elisesteen

Ik heb echt giga pijn aan mijn knieeen niet normaal. Kan soms niet eens nor ...
Pff gek he. Mn lichaam voelt zo zwaar.. ik ben wel bevallen met de benen in de beugels

6 maanden geleden

Ik heb ook heel stijve knieën! Alsof ik een heel zware workout heb gedaan. Wist niet dat dit ook een ding was….

6 maanden geleden

Jaaaa, knieën vooral maar schijnt normaal te zijn.

6 maanden geleden

Hier ook🥴 vorige 2 bevallingen ook gehad, toen nog naar reumatoloog enzo geweest voor onderzoek. Kwam niks uit, dacht toen dat het van het tillen van de maxicosie kwam. Nu een Doona aangeschaft, maar heb het weer net zo erg als toen, dus weer nu zeker dat het bij ontzwangeren hoort😏😅

6 maanden geleden

Reactie op Moedervan2-1987

Hier ook🥴 vorige 2 bevallingen ook gehad, toen nog naar reumatoloog enzo g ...
Komt door relaxine lees ik vaak. Kan dus ook op je knieën slaan blijkbaar

6 maanden geleden

Ja, hoort bij post-partum fase. Ik herken het ook van beide keren. Vooral mijn knieën doen echt moeilijk veel pijn. Buigen, of even door mijn knieën zakken om iets te pakken van de grond…. Dan ga ik ff kapot😂. Echt een kut kwaal maar niets aan te doen. Gezond eten en veel water drinken! ☺️ En rust als het pijn doet.

6 maanden geleden

Jep! Hier ook zoveel last. En juist als ik veel beweeg lijkt het minder 😬 Hier was 'n week geleden ook een soortgelijk topic over geplaatst: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/pijnlijke-knieen-AaOyQvg?utm_source=24Baby&utm_medium=app

6 maanden geleden

Hier elke ochtend heel erg last van mijn rug, alsof ik op allemaal losse houten blokken heb geslapen. Verder ook last van beide knieën en van de bovenkant van mijn rechtervoet. Alsof ik een hele erge schaafwond of brandplek heb ..