9 Reacties

16 dagen geleden

Ja zekers! Hier nu ook al een tijdje last van. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad

16 dagen geleden

Ja hier ook! Weet iemand hoe dit komt toevallig?

16 dagen geleden

Jup hier ook.. bij mij ligt de kleine der hoofd diep in mijn bekken

16 dagen geleden

Ja ik! Komt door m’n bekken

16 dagen geleden

Gelukkig nog geen last van. Bij vorige zwangerschap kon ik daardoor helemaal niet meer lopen. Volgens mijn bekkenfysio was er niets aan te doen. Mijn ervaring is dat het wel wat helpt als je om je houding denkt (rug stevig houden, buik intrekken). Maar eenmaal pijn, dan gaat het niet meer weg....

16 dagen geleden

Dat komt vanuit je bekken. Maar een afspraak bij je bekkenfysio. Probeer zoveel mogelijk unilaterale bewegingen te voorkomen en zoveel mogelijk met je lichaam in evenwicht en op twee benen te doen. Zo min mogelijk traplopen, geen benen over elkaar met zitten, als je staat, in het midden op twee benen staan, zittend broek en schoenen aantrekken , uit de auto stappen door eerst beide benen naar buiten te draaien en dan pas op te staan etc

16 dagen geleden

Reactie op Joycani

Dat komt vanuit je bekken. Maar een afspraak bij je bekkenfysio. Probeer ...
Dan ga ik hier even op letten , dankjewel! Volgende week heb ik weer afspraak bij m’n bekken fysio , dus meteen even doorgeven

14 dagen geleden

Ik voelde niks daar totdat ik vandaag naar de chiropractor ging en zij daar op duwde. Ging door de grond. Nu test ik het zelf vaak maar poeh fijn is anders. ... Dit komt uit de bekken?

13 dagen geleden

Je bekkenbodemspieren zijn aangehecht aan je schaambot. En daar komt aardig wat druk op te staan met al die extra kilo’s aan organen, kind en vruchtwater. Dus die aanhechting kan gaan trekken en pijn doen. Zelfde als bij je staartbeen, daar krijg je dan vervolgens lage rugpijn van:)